بقای صنایع کوچک در گرو حمایت عمومی است


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889376

امیری زاده با بیان اینکه بقای صنایع کوچک در گرو حمایت مردمی است، گفت: علیرغم اینکه استان ما یک استان بندری و ساحلی است و کالاهای مصرفی خارجی دارد؛ اما با توجه به اینکه در حال توسعه هستند، این استان در حال توسعه است. اما به هرمزگانی ها توصیه می کنم از تولیدات صنایع بومی خود استفاده کنند، زیرا صنایع کوچک هرمزگان قادر است بیشتر نیازهای استان را تامین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سید امیر امیری زاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان ظهر امروز 30 مردادماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت توسعه صنایع کوچک در اقتصاد جامعه اظهار داشت: انعطاف پذیری. و نیاز به سرمایه گذاری های کلان دو ویژگی متفاوت صنایع کوچک و متوسط ​​است.

وی با بیان اینکه بقای صنایع کوچک در گرو حمایت مردمی است، ادامه داد: علیرغم اینکه استان ما یک استان بندری و ساحلی است و کالاهای مصرفی خارجی دارد؛ اما با توجه به اینکه در حال توسعه هستند، این استان در حال توسعه است. اما به هرمزگانی ها توصیه می کنم از تولیدات صنایع بومی خود استفاده کنند، زیرا صنایع کوچک هرمزگان قادر است بیشتر نیازهای استان را تامین کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال زا تاکید کرد: امسال تسهیلاتی برای ایجاد شرکت های دانش بنیان در شهرستان ها و صنعتی در نظر گرفته ایم. مناطق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید