بلاتکلیفی لنده ادامه دارد/ شهردار منتخب نیز رد صلاحیت شد


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809513

با گذشت بیش از شش ماه از ششمین دوره شورای اسلامی، سه نفر با حضور اعضای شورای شهرداری لنده به عنوان شهردار و سرپرست شهرداری انتخاب و به نمایندگی از این شهر به عنوان شهردار موقت، شهر همچنان در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ پس از گذشت بیش از 6 ماه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر، تاکنون سه نفر با حضور اعضای شورای شهر لنده به عنوان شهردار و سرپرست شهرداری انتخاب و به نمایندگی از آنها حضور پیدا کرده اند. او گیج شده بود.

در حالی که پس از کش و قوس های فراوان گزینه دوم شورای شهر لنده معرفی شد و شورای حل اختلاف استان نیز اختیارات لازم را دریافت نکرد، فضیلتها یکی از فرهنگیان شهرستان لنده بود و با 4 رای از شورای شهر لنده نماینده داشت.

پس از طی مراحل اداری و تشکیل جلسه شورای حل اختلاف استان، متأسفانه نسخه سوم شورای شهر لنده برای شهرداری لنده رد صلاحیت شد و پس از گذشت 6 ماه، شهر باید مجدداً بدون شهردار و سرپرست کار کند تا گزینه جدید انتخاب شود. معرفی کرد.

امام جمعه این شهرستان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده با ابراز گلایه شدید خواستار معرفی مردی فارغ از مشکلات سیاسی و قومیتی و قبیله ای و متعهد و کارشناس در امور شهری شد. .

حال باید منتظر ماند تا دید گزینه جدید شورای شهر لنده چیست و آیا این گزینه مورد تایید شورای حل اختلاف و مراجع ذیصلاح قرار می گیرد یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید