بلاتکلیفی کاندیداهای انتخابات فدراسیون اسکواش یک روز مانده به جلسه!


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921286

جلسه انتخاباتی فدراسیون اسکواش پس از اعلام این خبر فردا صبح برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جلسه انتخابی فدراسیون اسکواش در پی لغو اجباری به دلیل انصراف 21 نفر از اعضا در 21 آذر که منجر به لغو این جلسه شد، پس از 15 روز تعلیق صبح فردا برای تعیین رئیس و اعضای شورای حاکمیتی برگزار می شود. از فدراسیون اسکواش

آخرین جلسه انتخاباتی فدراسیون اسکواش زمینه های زیادی را ایجاد کرد. از حضور تنها 3 کاندیدای تایید صلاحیت شده در مجمع تا رد صلاحیت امیر عزیزی پور با یک تماس با وجود به همراه داشتن شناسنامه رسمی حراست وزارت ورزش و جوانان.

بنابراین وضعیت نهایی امیر عزیزی پور تاکنون مشخص نشده است، بنابراین انتخابات با حضور بابک فاکر و پیروز هاشمیارس به عنوان دو کاندیدای واجد شرایط برگزار می شود. این هم در شرایطی که هاشمیارس پس از لغو مجمع در 12 آذر با اعضای مجمع درگیری لفظی پیدا کرد.

فردا صبح آن مهلت به پایان می رسد و مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش طبق روال گذشته برگزار می شود، اما واقعیت این است که با وجود اعتراض رسمی عزیزی پور به نهادهای تصمیم گیری در خصوص بررسی صلاحیت، هنوز پاسخ روشنی وجود ندارد.

بر اساس اعلام رسمی مجید جلیلی کازی زاده، دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش؛ در حال حاضر پاسخ رده بندی نامزد مورد نظر برای جلسه فردا اعلام نشده و این فدراسیون تا پایان ساعت کاری امروز برای ارسال پاسخ نهایی منتظر خواهد ماند. اگر مسئولان واکنشی نشان ندهند، تنها 2 نامزد در انتخابات حضور خواهند داشت.

بدین ترتیب اگر تا پایان وقت اداری امروز اعتراض و نامه تایید صلاحیت عزیزی پور به فدراسیون نرسد، فردا انتخابات با همان نامزدهای معرفی شده برگزار می شود که می تواند حواشی زیادی را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید