بلایی که برای کریستیانو رونالدو اتفاق افتاد

بلایی که برای کریستیانو رونالدو اتفاق افتاد

کریستیانو رونالدو عزیز رسانه هاست اما تاکنون در جام جهانی قطر درخشش خاصی نداشته است. عملکرد او تا اینجای کار نسبتا ضعیف بوده و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

بازیکن سابق رئال مادرید دیگر فیزیک و توانایی گذشته را ندارد و دوران حضورش در تیم ملی می تواند در 37 سالگی به پایان برسد. این تا حد زیادی به دلیل فرصت های موجود در پرتغال است. رافائل لیائو، ژائو فلیکس، گونزالو گوئدس، آندره سیلوا و گونزالو راموس از جمله بازیکنانی هستند که اگر فضای بیشتری داشتند می توانستند بیشتر بدرخشند اما سایه کریستیانو همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد.

به همین دلیل روزنامه پرتغالی ابولا از خوانندگان خود نظرسنجی کرد که آیا کریستیانو باید در ترکیب اصلی مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس باشد یا خیر.

نتایج شگفت آور بود. در واقع بسیار بسیار شگفت انگیز بود. تنها 30 درصد از خوانندگان فکر می کنند که کریستیانو باید در ترکیب اصلی باشد، در حالی که 70 درصد فکر می کنند که او باید روی نیمکت بنشیند و منتظر فرصتش برای حضور در زمین باشد.

عملکرد او در زمین در حال کاهش است. او مانند گذشته موقعیت های گلزنی نمی آفریند و حتی هواداران متعصب او نیز متوجه این موضوع شده اند. مردم پرتغال هدف خود را مشخص کرده اند و احتمالا رونالدو به زودی مجبور خواهد شد روی نیمکت بماند.

دیدگاهتان را بنویسید