بلایی که بی تدبیری مدیران بر سر یحیی آورد!

بلایی که بی تدبیری مدیران بر سر یحیی آورد!

در هفته‌های اخیر که مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کردند بودجه لازم برای پرداخت مطالبات بازیکنان را تامین کنند، بالاخره بودجه هم به صورت قرضی و هم از حامیان مالی تامین شد و علاوه بر تسویه حساب فصل گذشته با اعضای تیم، ۷ درصد از قراردادهای فصل جدید این در حالی است که بوژیدار رادوشویچ پولی دریافت نکرده و حالا ایران را ترک می کند تا پرسپولیس را در آستانه یک بحران بزرگ قرار دهد.

رادوشوویچ که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری به مدت سه فصل (با احتساب یک فصل) قرارداد خود را تمدید کرد، حالا با پرسپولیس قراردادی سه فصلی دارد و در مسیر جدایی و شکایت جدید از پرسپولیس قرار دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس که در ماه های اخیر تلاش زیادی برای رفع مشکلات این تیم با تامین بودجه و پرداخت مطالبات بازیکنان انجام داده اند، بخشی از پول های واریز شده به باشگاه را در نظر نگرفتند. حساب رادوشویچ بازیکن را در موقعیتی قرار دهید که بتواند از نظر قانونی قراردادش را فسخ کند و از پرسپولیس جدا شود. اگر این دروازه بان به ایران برنگردد و قراردادش را فسخ نکند، احتمالا پرسپولیس طی سه فصل آینده باید مطالبات او را پرداخت کند.

رادوشوویچ قبل از ترک تهران، فصل گذشته 50 هزار یورو بابت مطالباتش دریافت کرد، اما پرداخت نشدن درصدی از قراردادش در فصل جدید، او را متقاعد به ترک ایران کرد. حالا علاوه بر مشکل تشکیل پرونده جدید برای پرسپولیس، نبود یک دروازه بان قابل اعتماد به عنوان ذخیره حامد لاک نیز باعث نگرانی گل محمدی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید