بلایی که دولت قبل بر سر استقلال و پرسپولیس آورد

بلایی که دولت قبل بر سر استقلال و پرسپولیس آورد

سخنگوی دولت در خصوص حذف سه تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا گفت: دولت به مدیریت مردمی باشگاه های ورزشی به ویژه باشگاه های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارد.

وی ادامه داد: این موضوع از سال 1395 مطرح شده و متاسفانه در داخل به طور جدی به موضوع توجه نشده است. همانطور که فوتبالدوستان می دانند کنفدراسیون فوتبال آسیا استانداردهای خاص خود را برای حضور باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا دارد و امسال علاوه بر حذف دو تیم ایرانی، شاهد حذف چند تیم مطرح از عربستان، امارات هستیم. ژاپن و کره جنوبی از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022

بهادری جهرمی گفت: البته اکثر مطالبات کنفدراسیون فوتبال آسیا برآورده شده است اما متاسفانه بسیاری از مشکلات به گذشته باقی مانده است و در حال حاضر همه دستگاه های دولتی اعم از مدیران باشگاه ها و مسئولان فدراسیون ها فعال هستند و دغدغه رفع مشکلات باقی مانده را دارند. امیدواریم مدیران دو تیم و کادرفنی فدراسیون فوتبال با انجام وظایف و فعالیت های خود در جهت رفع مشکل و حضور تیم های پرطرفدار کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گام بردارند.

وی افزود: البته طبق گزارشی که به من دادند مشخصا هنوز فرصت تجدیدنظرخواهی در این پرونده داریم و اقدامات ساختاری اصلی توسط وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی و خصوصی سازی و بورس اوراق بهادار.

دیدگاهتان را بنویسید