بلایی که سر ستاره خشمگین استقلال آمد

بلایی که سر ستاره خشمگین استقلال آمد

رشید مظاهری دو فصل پیش با هدف حضور مجدد در تیم ملی راهی استقلال شد تا در این تیم پرطرفدار بیشتر دیده شود. رشید شروع فوق العاده ای در استقلال داشت اما بعد فکرش به مشکل خورد و روی نیمکت نشست. مظاهری که سابقه حضور در جام جهانی روسیه را در کارنامه دارد معتقد بود با جدایی فکری و آمدن فرهاد مجیدی شرایطش تغییر می کند و به ترکیب اصلی استقلال برمی گردد.

نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه رشید با فرهاد هم مشکل داشت و مجیدی حتی او را در لیست 18 نفره تیمش قرار نداد. مظاهری در نهایت در نیم فصل قبل راهی سپاهان شد تا در اصفهان احیا شود. این اتفاق نیفتاد و مظاهری دیگر به روزهای خوبش برنگشت. رشید فصل جدید را به امید فیکس شدن در سپاهان و حضور در جام جهانی آغاز کرد اما پس از چند هفته باشگاه سپاهان به دلیل عملکرد نه چندان خوبش به سراغ جذب پیام رفت و او را به خدمت گرفت.

مظاهری نه تنها در سپاهان نیمکت نشین شد، بلکه شاهد حضور رقیب خود در جام جهانی بود. حالا از اصفهان خبر می رسد که رشید نمی خواهد تا پایان فصل روی نیمکت بماند و قصد جدایی از این تیم را دارد. عوارض جانبی رشید در چند فصل گذشته باعث شد تا او از فرم ایده آل خود فاصله بگیرد و همین اتفاق برای دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی نیز افتاده است. رشید که به سرعت در حال سقوط است، دیگر نمی خواهد در اصفهان بماند و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی سپاهان را ترک خواهد کرد. از فولاد به عنوان مقصد بعدی مظاهری نام برده شده و شنیده ها حاکی از آن است که مذاکراتی بین طرفین صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید