بلایی که هواداران استقلال و پرسپولیس سر انتخاب یحیی آوردند!

بلایی که هواداران استقلال و پرسپولیس سر انتخاب یحیی آوردند!

بعد از مدت ها به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسیده و اگر اتفاقی نیفتد به زودی طلسم خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس شکسته خواهد شد.

همانطور که گفته شد، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی که رزومه بسیار خوبی دارد، گزینه اصلی خط حمله پرسپولیس است و مدیران این باشگاه در تلاش برای عقد قرارداد با این بازیکن هستند.

لوکادیا، 28 ساله، سابقه حضور در آکادمی آیندهوون را دارد و بهترین عملکرد او با همان تیم هلندی بود. او از سال 2011 تا 2018 با پیراهن این تیم در 127 بازی موفق به زدن 45 گل شد. پس از آیندهوون به برایتون انگلیس پیوست و دو بار به هوفنهایم و سینسیناتی قرض داده شد. آمار او در این دو تیم به ترتیب 4 گل در 11 و 2 گل در 26 بازی است.

لوکادیا که سابقه بازی در تمامی سطوح اصلی تیم هلندی را دارد، در جریان پیروزی 4-2 فصل گذشته تیمش مقابل بایرن مونیخ موفق شد گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای بوخوم به ثمر برساند. این فوتبالیست 186 سانتی متری که در پست وینگر و مهاجم بازی می کند در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و به راحتی می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

نکته جالب و البته عجیب این است که پس از مطرح شدن نام این بازیکن به عنوان گزینه هجومی پرسپولیس، هواداران پرسپولیس و استقلال به صفحه این بازیکن هجوم آوردند و نظرات زیادی درباره او به جای گذاشتند. هواداران پرسپولیس که قطعا از ورود بازیکنی با رزومه به تیم خود استقبال کردند و پیام های محبت آمیزی برای این بازیکن ارسال کردند.

از سوی دیگر اما در اقدامی عجیب عده ای از هواداران استقلال و دیگر تیم های رقیب پرسپولیس به صفحه یورگن لوکادیا حمله کردند و از این بازیکن هلندی خواستند به پرسپولیس نیاید. اینها به لوکادیا گفتند ایران جای خوبی برای تو نیست.

به این مهاجم هلندی هم گفته اند که اگر در ایران و پرسپولیس باشد، این باشگاه نمی تواند حقوق او را پرداخت کند و در فیفا کار زیاد است. باید دید با حضور این بازیکن در پرسپولیس چه اتفاقی می افتد و آیا مدیران این تیم بالاخره می توانند مهاجم هلندی را به تهران جذب کنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید