بلایی که یحیی بر سر پدیده پرسپولیس آورد

بلایی که یحیی بر سر پدیده پرسپولیس آورد

مهدی عبدی فصل خوبی را در پرسپولیس پشت سر نمی گذارد. مهاجم شمالی سرخ ها که در سال های اخیر گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده، در این فصل شرایط خوبی نداشته و به یک نیمکت مطلق برای تیمش تبدیل شده است. عملکرد ضعیف او در این فصل و البته نشست های پشت سر هم حتی باعث شد شایعاتی مبنی بر خروج او در نیم فصل منتشر شود. اتفاقی که نیفتاد و در نهایت پاکدل به جای عبدی از پرسپولیس جدا شد.

عبدی که امیدوار بود با جدایی لوکادیا و پاکدل جایی برای بازی داشته باشد، حالا با چالش جدی مواجه شده و کارش در ادامه فصل بسیار سخت خواهد بود. پرسپولیس در نیم فصل دو مهاجم به نام های پریرا و آل کثیر را به ترکیب خود اضافه کرد و دیاباته نیز شرایط بازی را پیدا کرد. عمری در بازی هایی که به عنوان مهاجم انجام داده نیز بسیار عالی بوده و یکی از گزینه های اصلی یحیی گل محمدی محسوب می شود.

حالا گل محمدی با این همه مهره هجومی در خط حمله پرسپولیس، کار سختی را پیش رو دارد، حتی انتخاب بازیکنان فهرست 20 نفره تیمش در هر بازی. این مشکل کار عبدی را بسیار سخت تر از گذشته کرده و حتی ممکن است به قیمت از دست دادن کار این بازیکن مستعد تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید