بلغارها فراتر از انتظار ظاهر شدند


ساعت: 00:54
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877684

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تیم بلغارستان در لیگ ملت ها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار پس از دیدار تیم ایران با بلغارستان گفت: بازی پر فراز و نشیب بود و ست اول را بد شروع کردیم اما ست های دوم و سوم را خوب شروع کردیم. “

وی ادامه داد: برخی اشتباهات فردی و تیمی باعث شد که مسابقه را با امتیازهای بالا ببازیم و لیست بازی برگشت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به این تیم باختیم.

اسفندیار با اشاره به برخی اشتباهات داوری گفت: در ست سوم با اینکه جلو بودیم اما اجازه نتیجه را دادیم. در جریان بازی به داوری اعتراض کردیم زیرا او در نقاط حساس اشتباه می کرد و از دادن کارت زرد به بازیکنان حریف خودداری می کرد.

تیم والیبال مردان ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 21:30 پنجشنبه دوم تیرماه به مصاف آمریکا می رود.


Tochtech: بلغارستان فراتر از انتظار ظاهر شد

امیرحسین توختک پس از دیدار مقابل میزبان هفته دوم لیگ ملت ها گفت: بازی سختی داشتیم و تیم بلغارستان فراتر از انتظار ظاهر شد.

وی با اشاره به برخی اعتراضات به داور در این مسابقات گفت: قاضی ما را اذیت کرد و در نهایت منصرف شدیم.

در چهارمین و آخرین دیدار روز اول هفته دوم لیگ ملت ها که در سالن 12 هزار نفری آرمات پایتخت برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف هم رفتند و بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر به مصاف هم رفتند. با نتایج 25-19، 25-0 23 و 26 به 24 برد.


عطایی: کم تجربگی تیم منجر به نتیجه شد

بهروز عطایی پس از اولین بازی تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت های 2022 گفت: تیم ایران به جز ست اول بازی خوب و قابل قبولی ارائه کرد. بلغارستان پس از چهار باخت چیزی برای از دست دادن نداشت و با توجه به شرایط خانه، تمام توان و توان خود را برای پیروزی صرف کرد.

وی ادامه داد: در ست های دوم و سوم که بازی در راه پیروزی ایران بود، کم تجربه بودن تیم باعث شد اجازه نتیجه را بدهیم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع نسبت به دیدارهای قبلی ما در هفته اول بازی بدی نبود. تیم نسبت به دیدارهای قبل بیشتر تلاش کرد اما باید قبول کنیم که باید تاوان کم تجربه تیم را بپردازیم که فکر می کنم در این دیدار پرداخت کردیم.


عبادی پور: به بازی خوب بلغارها باختیم

میلاد عبادی پور پس از شکست 3 بر صفر ایران مقابل بلغارستان، درباره جو سخت سالن و بازی دو تیم گفت: درست است که تیم ایران نسبت به سال های گذشته کمی جوانتر است، اما فکر می کنم این است. بهترین کار را انجام داد

وی افزود: قبلا هم اعلام کرده ام که بازیکنان تیم تمام تلاش خود را در تمامی دیدارها انجام خواهند داد. با وجود تجربه بسیار کمی که برخی از بازیکنان ایرانی دارند، در فضای امروزی که هواداران بلغارستان ایجاد کرده اند، عملکرد بسیار خوبی داشتند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: فکر می کنم در روزهای آینده شاهد بازی های بسیار خوبی از همین بچه ها باشیم و امروز هم عالی بودند. نمی توانم بگویم امروز بد بازی کردیم، چون به بازی خوب بلغارها باختیم اما بچه های ما غایب نبودند و خوب بازی کردند.


سگانوف: در یک بازی سخت مقابل ایران پیروز شدیم

گئورگی ساگانوف بازیکن شماره 9 بلغارستان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی را 3 بر صفر بردیم اما بازی سختی بود.

وی با ابراز خرسندی از نتیجه این مسابقات گفت: بسیار خوشحالیم که در این مسابقات پیروز شدیم و این رشته را برنده این مسابقه مهم گذاشتیم.

در چهارمین و آخرین دیدار روز اول هفته دوم لیگ ملت ها که در ورزشگاه 12 هزار نفری آرمات شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف هم رفتند که بلغارها با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.


ژیلازکوف: عملکرد خوبی داشتیم

پنیکولا ژیلازکوف پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی ایران در اولین بازی هفته دوم لیگ ملت ها گفت: هر بازی شرایط متفاوتی دارد و بسیار خوشحالم که در بیشتر زمینه ها عملکرد خوبی داشتیم.

وی با تاکید بر برتری تیمش در حمله و دریافت، تصریح کرد: در طول بازی در حمله و دریافت در سطح خوبی قرار داشتیم.این پیروزی مرهون سازماندهی خوب تیم در منطقه هجومی است. مقابل تیم ایران سرویس های خوبی ارائه دادیم و همچنین با دریافت های خوب خود مانع تاثیرگذاری سرویس های حریف شدیم که بسیار مهم بود.

سرمربی تیم بلغارستان افزود: با شناختی که از تیم ایران داشتیم می دانستیم که آنها در قسمت دفاع به ویژه حفاظت از توپ های بلند عملکرد خوبی دارند. بنابراین با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی کردیم در حملات خود موثرتر باشیم.

وی با بیان اینکه پیروزی در دیدار مقابل ایران نتیجه بسیار مهمی برای بلغارستان است، گفت: این اولین پیروزی در این دیدار با تیم جوان کشورمان بود. اولین پیروزی همیشه برای تیم ها بسیار مهم است و به همین دلیل برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.

ژیلیازکوف با اشاره به اینکه هرگز از قبل به نتیجه بازی توجه نمی کند، گفت: من در طول مسابقه کارم را انجام می دهم. در کنار تماشای مسابقه سعی می کنم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و منتظرم ببینم نتیجه بازی چه می شود. چون توپ جادویی ندارم و نمی توانم پیش بینی کنم که چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید