بلوارهای بی جان و کارخانه های خودروسازی در پایتخت طبیعی ایران + عکس


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821054

یاسوج به نام پایتخت طبیعت نامگذاری شده است اما در بلوارها و میادین شهر در زمینه زیبایی بصری عقب ماندگی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; یاسوج، پایتخت طبیعی ایران، شهری است که تا بالای کوه دنا سر به فلک می کشد، اما در فصل بهار با مشکل روییدن علف های هرز در بلوارها و میادین آن مواجه است.

همانطور که عکس ها نشان می دهد، افزایش علف های هرز در بلوار پاسداران یاسوج، یکی از پرترددترین نقاط مرکز استان و دارای مراکز بهداشتی، درمانی، نظامی و فرهنگی فراوان، شهروندان را بر آن داشته تا برای ایستادن از این خیابان عبور کنند. جلوی یک منظره زشت


5b7e645c 746a 4e79 9c9b bfce004cbb25 خبر خاکستری

این ماجرا هر سال در بلوار پاسداران یاسوج تکرار می شود. هر ساله مسئولان شهری این علف‌های هرز را قطع می‌کنند تا روشی موقت برای این مشکل بیابند، ضمن اینکه سنگ‌فرش یا کاشت چمن می‌تواند زیبایی بصری این بلوار را افزایش دهد. در یکی از مهمترین نقاط مرکز استان دوبرابر می شود.

در این بلوار همه ساله در فصول بهار و تابستان شاهد رشد بیش از حد خار و علف های هرز هستیم که در نگاه اول ذهنیت نامناسب این شهر در ذهن رهگذران این خیابان باقی می ماند.


b0173cd6 09e6 492c 8e70 e64b9f5528f7 خبر خاکستری

کمتر از یک سال از چیدمان خیابان وسط این خیابان می گذرد اما مسئولان شهری هنوز به فکر زیباسازی این خیابان نبوده اند، در حالی که آسفالت این بلوار می تواند برای همیشه از شر این علف های هرز خلاص شود. برای حذف این بلوار از این منظره خسته کننده می توانید از هنر زیبایی شهری استفاده کنید.

خبرنگار: بامشاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید