بلیط هواپیما گران غیرقانونی

جواد احمدی افزود: طی گزارش هایی که در چند روز اخیر به دست ما رسیده، برخی شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کرده اند.

وی با بیان اینکه قبلا تذکرات لازم به شرکت های هواپیمایی داده شده بود، گفت: با شرکت های هواپیمایی، انجمن هواپیمایی و سازمان هواپیمایی مکاتبه کرده ایم اما تاکنون پاسخی به مکاتبات ما داده نشده است و باید روند قانونی افزایش قیمت ها طی شود. باید دنبال شود. مجوز قانونی هنوز صادر نشده است، بنابراین اگر افزایش داشته باشد، غیرقانونی است و در صورت ادامه این روند، اقدام لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان پشتیبانی گفت: اگر کالایی را به هر نحوی گران بفروشند، ضوابط قانونی را زیر پا گذاشته و در صورت عدم رعایت اخطارها با آنها برخورد می شود.

وی افزود: طبق مشاهدات انجام شده اکثر شرکت های هواپیمایی افزایش غیرقانونی قیمت بلیت داشتند، روی میز من حکم یک شرکت هواپیمایی وجود دارد که 10 میلیارد تومان جریمه شده است.

احمدی گفت: سازمان پشتیبان نقش نظارتی دارد که در صورت عدم تمکین به سازمان تعزیرات وارد می شوند و میزان بازدارندگی و نفوذ مربوط به آرای صادره است.

دیدگاهتان را بنویسید