بمباران شدید مناطقی در غرب و شمال غرب یمن توسط ائتلاف سعودی

ساعت: 06:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785270

مناطقی در استان های غربی و شمال غربی یمن به شدت توسط ائتلاف سعودی بمباران شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رویترز، ائتلاف متجاوز سعودی مناطقی از استان های غربی و شمال غربی یمن را به شدت بمباران کرده است.

گفته می شود که اهداف اصلی، اهداف نظامی در استان های صنعا، دمار، صعده و الجوف یمن هستند که پس از آن سخنگوی ائتلاف نظامی سعودی در بیانیه ای اعلام کرد که هدف این حملات کارگاه ها و انبارهای بالستیک بوده است. موشک ها، پهپادها و سیستم های ارتباطی. . گرفته است.

در حالی که عملیات ائتلاف سعودی در یمن تهاجمی و غیرانسانی است، ائتلاف می گوید یک مرکز مخفی مرتبط با ایران و کارشناسان حزب الله را هدف قرار داده است و می افزاید که این عملیات نظامی مطابق با قوانین بین المللی بشردوستانه و قوانین عرفی است. و در پاسخ به تهدیدات بالستیک و پهپاد، عملیات نظامی گسترده ای را آغاز کردیم.

این حملات در حالی صورت گرفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن به پیشروی در شهر مارب در نبرد با عناصر مرتبط با عربستان سعودی ادامه دادند. بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی روز چهارشنبه به موفقیت های جدیدی در نبرد با عناصر مرتبط با عربستان سعودی دست یافتند. یمنی‌ها موفق شدند کنترل مناطق شاکا می و اراک می را به دست آورند.

منابع آگاه اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از تحقق دستاوردهای یاد شده موفق شده اند خود را به 5 کیلومتری مرکز شهر مارب برسانند. این در حالی است که نیروهای یمنی در فاصله 8 تا 10 کیلومتری مارب قرار داشتند.

همزمان با پیشروی های قابل توجه ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر مارب، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی برای جلوگیری از تهاجم یمن، حملات خود را در مناطق مختلف این شهر افزایش داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید