بمب های نقل و انتقالات یحیی گل محمدی بعد از دربی

شنیده ها حاکی از آن است که این دو مهاجم و لژیونر ایرانی در حال حاضر در لیست یحیی گل محمدی برای تشدید حملات به پرسپولیس هستند.

9 گل زده در 8 بازی برای تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس هرگز نمی تواند آمار خوبی باشد. تیمی که می خواهد در لیگ برتر قهرمان شود، باید آمار گلزنی بهتری داشته باشد و پرسپولیس در چند سال اخیر هم همینطور است.

مهاجمان پرسپولیس بازیکنان مستعد و خوبی هستند اما با توجه به اینکه تیم باید در سه جبهه بجنگد، رساندن یک مهاجم خارجی برای قرمزها به سطح بالایی به گفته یحیی گل محمدی از شام هم مهمتر است.

در حال حاضر بزرگترین نگرانی هواداران پرسپولیس این سوال است که گابریل کالدرون و دستیارش خواهان پرداخت هستند. این اتفاق مشکلات بزرگی برای پرسپولیس ایجاد کرد و نتوانست بازیکن خارجی مورد نظر را به خدمت بگیرد. این در حالی است که رقیب سنتی پرسپولیس در این فصل موفق به خرید دو بازیکن خارجی شده و همین موضوع باعث اعتراض هواداران پرسپولیس شده است.

پرسپولیسی ها شایعه کرده اند که یحیی گل محمدی از خرید یک مهاجم خارجی برای نیم فصل تقریبا ناامید شده است. از این رو سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت با ادامه این شرایط نیم فصل با این نفرات ادامه دهد و البته در این بین به بررسی خرید یک مهاجم خوب و گلزن خارجی هم بپردازد. برنامه اصلی یحیی گل محمدی طبق شنیده ها یا به عبارتی اولویت خرید یک مهاجم شش پا خارجی است. با این حال، پیدا کردن یک مهاجم خوب، حتی اگر خارجی باشد، حتی با جیب پر برای نقل و انتقالات زمستانی، بسیار سخت است.

شاید این سوال پیش بیاید که اگر پرسپولیس تا نیم فصل یا شروع نقل و انتقالات زمستانی نتوانست 6 مهاجم خارجی پیدا کند، تکلیف چیست؟ شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی در حال حاضر در لیست دو مهاجم ایرانی و یک لژیونر حضور دارد. دو مهاجمی که آن سوی آب شرایط چندان خوبی ندارند و بدشان نمی آید با تعداد مناسب و قرارداد خوب به ایران برگردند.

جالب اینجاست که این دو مهاجم با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس رابطه خوب و مطلوبی داشتند و یکی از دلایلی که او توانست آنها را به ایران بازگرداند همین بود. گفته می شود دو مهاجم مورد بحث سابقه نیم فصل پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس را دارند و یحیی گل محمدی نیز اعتقاد خاصی به هر دو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید