بندرعباس میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا است


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898179

مهدی دوستی میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا را فرصت مناسبی برای معرفی فرصت های ورزشی و شهری می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر شنبه در نشست با مدیران ورزشی و دستگاه های مرتبط که با حضور احمد مرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در شورای اسلامی برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت: بندر میزبانی عباس از مسابقات بین المللی والیبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور 24 تیم از 13 یا 14 کشور آسیایی فرصت خوبی برای نمایش ظرفیت های ورزشی و شهرستانی است.

استاندار هرمزگان به اتفاق خوب افزایش نشاط اجتماعی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط باید برای هرچه بهتر برگزاری این مسابقات به وظایف خود به درستی عمل کنند.

یکی از دوستان گفت: سعی می کنیم میزبان شایسته ای برای تیم های حاضر در مسابقات باشیم و در این راستا آماده سازی زیرساخت های ورزشی برای میزبانی مسابقات در حال انجام است و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که محل برگزاری در نظر گرفته شده است. ، با همکاری شهرداری بندرعباس ارتقا و ارتقاء خواهد یافت.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای صدور ویزای فرودگاهی فرودگاه شهدایی برای پرواز 655 بندرعباس با وزارت امور خارجه انجام شده و به همین دلیل مشکلی برای پرواز مستقیم تیم ها به بندرعباس نداریم.

لازم به ذکر است این مسابقات در دو نوبت از 25 تا 27 آبان ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید