بنیاد مسکن می تواند امید را به روستاها بازگرداند / اسکان نیازمندان، سندسازی منازل و مقاوم سازی در اولویت است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الایمه استاندار مرکزی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی به مناسبت سالگرد تاسیس این موسسه گفت: شگفت انگیز است.

اهل الائمه افزود: تلاش برای رفع محرومیت عمیق قابل ستایش است چرا که پس از چهار دهه مبارزه بی امان با محرومیت، متاسفانه همچنان با محرومیت مواجه هستیم و این نشان دهنده محرومیت شدید و خیانت های بزرگ کشور در دوران سلطنت است. دوران پهلوی

وی افزود: نهادهای انقلابی به دستور امام راحل مانند بنیاد مسکن به همراه نهادهای رسمی برای تشکیل الگوی جدید دولت جهادی و انقلابی شکل گرفتند که عملکرد آن شایسته الگوبرداری است زیرا بدون تخریب ساختارهای قبلی. جنبش های آرمانی به نهادهای انقلابی سپرده شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: اولویت اول در بنیاد مسکن بحث ساخت مسکن نیازمندان، مستندسازی منازل و نوسازی و سپس انبوه سازی است که باید به این اولویت ها توجه ویژه شود.

وی گفت: متاسفانه با پدیده عمیقی به نام آسیب اجتماعی مواجه هستیم. زیرا ارتباط بسیار زیادی با روستاها و شهرهای کوچک دارد و می تواند امید را به روستاها بازگرداند و در کنترل آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

اهل الائمه گفت: در استان مرکزی ستاد مدیریت محرومیت زدایی فعال و تشکیل شده و با این رویکرد فعالانه در حال فعالیت است و این ستاد می تواند با بنیاد و سایر نهادهای مسئول همکاری های دوجانبه داشته باشد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تامین قیر رایگان فرصت خوبی است و می توان از این قیر برای آسفالت 250 روستا استفاده کرد و قطعا هماهنگی با فرمانداران بلافاصله انجام می شود.

اهل الائمه همچنین گفت: واحدهای اسکان خانواده دو شهید مدافع حرم در دلیجان باید تکمیل شود، یکی از ساختمان ها ایرادات عمده و ساختمان دوم کمتر است و باید به امنیت توجه شود. این ساختمان ها به سرعت، کاستی ها را برطرف می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید