بن افلک و مت دیمون دوباره متحد می شوند / داستان نایک و جردن


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823468

افلک و دیمون می خواهند داستان معامله ای را تعریف کنند که راه را برای صنعت کفش چند میلیارد دلاری جهانی و همچنین گسترش جنبه های اقتصادی بسکتبال هموار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، بن افلک و مت دیمون دوباره در حال کار بر روی پروژه ای هستند و این بار داستان سونی واکارو، مدیرعامل نایک را در فیلمی تولید شده توسط استودیو آمازون و اسکای اسپورت روایت خواهند کرد.

افلک فیلم را کارگردانی کرد، فیلمنامه را نوشت، در آن شرکت کرد و تهیه کننده آن بود. دیمون در این فیلم بازی خواهد کرد و تهیه کنندگی و تولید آن را بر عهده خواهد داشت. تهیه کنندگی مندل پیکچرز و تهیه کنندگی مشترک پیتر گوبر و جیسون مایکل برمن.

دیمون در نقش واکارو و افلک نقش فیل نایت، یکی از بنیانگذاران نایک را بازی خواهند کرد. داستان فیلم در مورد تلاش های پیگیر نایک برای قرارداد با مایکل جردن فوق ستاره بسکتبال در دهه 1980 است.

در آن زمان این امر غیرممکن به نظر می رسید، اما به لطف تلاش های Vaccaro، این قرارداد در نهایت به مهم ترین پیوند بین یک ورزشکار و یک برند ورزشی تبدیل شد. این قرارداد همچنین راه را برای صنعت جهانی چند میلیارد دلاری کفش ورزشی در جهان هموار کرد و جنبه های تجاری بسکتبال را به طور قابل توجهی گسترش داد.

داستان فیلم بر روی تلاش های Vaccaro برای امضای قرارداد متمرکز خواهد بود. او در این سفر با والدین جردن و به خصوص مادر قدرتمند و پویا و همچنین مربیان، مربیان و دوستانش آشنا می شود. جردن شخصیتی خواهد بود که در طول فیلم حضور خواهد داشت، اما هرگز دیده نخواهد شد، حتی زمانی که واکارو با نزدیک ترین افراد زندگی خود ملاقات می کند.

این اولین باری است که افلک فیلمی را با بازی دوست دیرینه اش دیمون کارگردانی می کند. آنها برنده جایزه اسکار برای فیلمنامه ویل هانتینگ خوب به کارگردانی گاس ون سنت شدند که در آن بازی نیز داشتند. آنها همچنین در سال گذشته در «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات با هم بازی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید