بن بست سیاسی داخلی اسرائیل یکی از دلایل حمله این رژیم به غزه است


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888796

صدرالحسینی گفت: یکی از دلایل اصلی حمله رژیم صهیونیستی به غزه، بن بست سیاسی و مشکلات داخلی است که گریبانگیر این رژیم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه که کودکان را به خاک و خون می کشد، گفت: بازدید اخیر رئیس جمهور آمریکا از سرزمین های اشغالی، صهیونیست ها را رادیکال کرد و آنها به حمایت همه جانبه آمریکا فکر می کنند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان درون رژیم صهیونیستی گفت: نخست وزیر موقت اسراییل حمله به کودکان و زنان بی گناه غزه را انتخاب کرده تا در چند ماه آینده به نتایج انتخابات دست یابد.

این تحلیلگر مسائل بین الملل ادامه داد: به عبارت دیگر یکی از دلایل اصلی حمله رژیم صهیونیستی به غزه، بن بست سیاسی و مشکلات داخلی است که گریبان آن رژیم را گرفته است.

صدر الحسینی گفت: البته یکی از اهداف اسرائیلی ها با این حمله ایجاد اختلاف بین جریان های مقاومت فلسطین است و اینکه برخی از مقامات صهیونیست اعلام کردند هدف ما حمله به جهاد اسلامی است را می توان در این مورد تحلیل کرد. توجه .

وی تاکید کرد: نهادهایی مانند سازمان ملل و سازمان های مدعی حقوق بشر ضمن ادعای حمایت از مردم جهان در مقابل این جنایات سکوت کرده اند و شکی نیست که این گروه ها نیز عامل خون هستند. ریخته شده روی زمین در غزه.

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اصابت موشک های گروه های مقاومت به سرزمین های اشغالی و ناتوانی سامانه گنبد آهنین گفت: مقاومت فلسطین با پاسخ های قاطع خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی می گیرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید