بهانه ای برای انحراف بحث ها درباره بیمارستان خوسف وجود ندارد/ لزوم اولویت بندی مشکلات خوسف به نفع بیشتر مردم

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801587

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی:

خسواری گفت: در حال حاضر بیمارستان خوسف 30 تا 40 درصد پیشرفت دارد و هیچ بهانه ای برای بحث های واگرا در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان خوسف گفت: سال هاست. آقای اردکانیان وزیر نیرو در دولت قبل دستوری در این زمینه داده بود که راه به جایی نبرد، امسال وزیر فعلی هم همین توافق را داشت اما در ردیف 1401 بودجه کل کشور لحاظ نشد. و من تماشا می کنم.

وی با اشاره به بازدید کارشناسان بنیاد علوی از حصف افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده گزارش این سفر در اختیار آقای فتح قرار گرفت و منتظر نظر ایشان هستیم. اگر شهرستان حصف نیز مانند درمیان منطقه ای خاص محسوب شود، قطعاً رونق آن ویژه خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و هوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از موضوعات دیگری که باید پیگیری شود، بیمارستان خوسف و فراز و نشیب های فراوان آن است. امیدوارم این بیمارستان به زودی به بهره برداری برسد و مردم از آن بهره مند شوند.»

خسروی با تاکید بر اینکه همه باید به هم افزایی این پروژه کمک کنند، گفت: این پروژه در حال حاضر 30 تا 40 درصد پیشرفت داشته و بهانه ای برای بحث های واگرا وجود ندارد. علاوه بر این، هوسف یک شهر مستقل است در حالی که ما به دنبال این هستیم که چرا در شمال بیرجند بیمارستانی به عنوان منطقه شهر وجود ندارد.

وی با اشاره به روند مطالبه قدرت اجرایی از نمایندگان مجلس گفت: اگر مجلس به وظیفه اصلی خود یعنی ایجاد قانون قوی و نظارت صحیح ادامه دهد، قطعا مشکلی وجود نخواهد داشت. اما متاسفانه روند به گونه ای شده که همه از ما مشکل می خواهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصف در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید خراسان جنوبی بر اساس ماموریت و برنامه خود به شهرستان حصف می آید و نماینده نیز مسئول عمل به وعده های مسئولان است. .

حسروی افزود: با توجه به اینکه منابع دولت و استان محدود است و هم اکنون دولت سیزدهم فقط تا سال 1405 باید به طور متوسط ​​ماهانه 10 هزار میلیارد تن بدهی به دولت قبل بپردازد، برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که طرح ها و پروژه ها در اولویت هستند.» و در سفر استاندار برای دریافت اعتبار بر این اساس مطرح شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا سفر استاندار به گونه ای برنامه ریزی شود که انصاف در سفر رعایت شود و بازدید برای کل شهرستان مفید باشد. تعدادی از مسائل اولویت دار وجود دارد که باید فراگیرتر باشد و برای مردم سود بیشتری داشته باشد.

حسروی گفت: باید از این سفر به خوبی استفاده کنیم و نتیجه آن به نفع مردم باشد. به همین دلیل است که باید با برنامه ریزی و تا حد امکان بار را از دوش مردم برداریم.

وی گفت: فرماندار سابق خردادماه امسال نیز به شهرستان حصف سفر کرد که متاسفانه با گذشت 7 ماه از این سفر هنوز مصوبات وی محقق نشده و نتیجه ای نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید