بهانه عجیب دستیار کی روش برای حذف ایران

راجر دسا، دستیار اول کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف از جام جهانی 2022 قطر گفت: جام جهانی همیشه تورنمنت خاصی است که باید در آن حضور داشت. فقط آرزو می کنم که بتوانم در هر مسابقات جهانی تمرین کنم. بعد از این مسابقات سه روز به ایران رفتم و بعد به خانه برگشتم.

وی ادامه داد: از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از دی ماه مذاکراتم را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید می کنم. امیدواریم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم. در حال حاضر اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از جمعه با سوپراسپرت در تلویزیون کار خواهم کرد. بعد از جام جهانی تا آخر آذر در تعطیلات خواهم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و همیشه برای فوتبالیست های ایرانی بسیار سخت بوده است. وقت کافی نداشتیم چون چند روز قبل از شروع مسابقات چند بازیکن ما برای تمرین آمده بودند. این یک جام جهانی متفاوت با پویایی بسیار متفاوت در مقایسه با سایر مسابقات بود. تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده است، اما این یک تجربه یادگیری مهم برای پسرانی بود که مقابل فوق ستاره های انگلیس بازی می کردند.

دسا خاطرنشان کرد که قبلا آنها فقط در لیگ برتر انگلیس و همچنین ستاره های آمریکایی دیده شده بودند. می خواستیم با صعود به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم اما نتوانستیم از مرحله گروهی عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید