بهبود صنعت گردشگری با کمک راهنمایان تور امکان پذیر است


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879241

آیت الله ناصری امام جمعه یزد با بیان اینکه بالا بردن دانش و اطلاعات راهنمایان تور عامل مهمی در جذب گردشگری است، گفت: راهنمایان تور داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود می توانند در ارتقای این صنعت مهم بسیار موثر باشند. در حوزه گردشگری».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مجمع نمایندگان سپاه با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام، اظهار داشت: باید شرایط به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان آسان شود.

وی افزود: منابع زیادی در حوزه سبک زندگی نوشته شده است اما راه حل دادن و نتیجه گرفتن مهم است و در این مورد متاسفانه بد انجام شد و ارائه راهکار برای زندگی بهتر در کمتر به چشم می خورد. جامعه. “

جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی از برنامه ها فرهنگی است و باید در بدن انسان گنجانده شود، گفت: همیشه موانع و مشکلاتی وجود دارد و مهم است که با آموزش صحیح و نگارش محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی، در شکل گیری شخصیت بالا، برای نسل جدید و تربیت فرزندان مستقل موثر باشد.

ناصری رشد و تعالی نسل جدید را در گرو آموزش صحیح دانست و گفت: با بهره گیری از افراد نخبه می توان در زمینه رشد اقتصادی، علمی و فناوری پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و صنعت گردشگری گفت: ما نتوانسته ایم اصول و ماهیت انقلاب را در دنیا به درستی منتقل کنیم و از این رو گردشگران خارجی در ابتدا نگاه منفی به ایران و مردم ایران دارند.

امام جمعه یزد گفت: در حوزه صنعت گردشگری نیازمند اصلاح نگاه منفی ایجاد شده در ذهن گردشگران با انتقال صحیح اصول و مفاهیم انقلاب، فرهنگ ایرانی-اسلامی و تاریخ و طبیعت زیبا هستیم. ایران.

ناصری افزایش آگاهی و آگاهی راهنمایان گردشگری را عامل مهمی در جذب گردشگری دانست و تصریح کرد: راهنمایان گردشگری داخلی و خارجی با افزایش دانش و دانش خود در حوزه گردشگری و استفاده از -گود می توانند در ارتقای این صنعت مهم بسیار موثر باشند. مفاهیم فعلی برای این دانش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید