بهترین استقلال 2 سال اخیر را در بازی با ملوان دیدم

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره برد 4 بر صفر آبی ها مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از چند هفته که استقلال ضعیف و ناهماهنگ بود، شاهد بازی هجومی بودیم. در مسابقات قبلی از کایدی انتقاد می کردیم که خوب نیست اما امروز عالی بازی کرد و پایه گذار دو گل استقلال بود. در کنار او سعید مهری هم اجرای فوق العاده ای ارائه کرد.

وی افزود: روزبه چسمی در خط دفاعی عالی کار کرد و نظم خوبی به سیستم دفاعی استقلال داد.او با پاس های مناسب لحن بازی را رقم زد و توانست عملکرد ضعیف گذشته خود را تا حدودی به فراموشی بسپارد. در مجموع امروز شاهد عملکرد فوق العاده چند بازیکن بودیم.

این پیشکسوت استقلال درباره تاثیر حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: وقتی تماشاگران در ورزشگاه هستند می توانند به تیم انرژی بدهند. بازیکنی که انرژی می گیرد می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و به همین دلیل تاثیر آنها را در بازی می بینیم. هر تیمی که تماشاگر داشته باشد با 50 درصد ظرفیت بیشتر می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

رشیدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا می توان امیدوار بود که عملکرد بازی ملوان در بازی های بعدی استقلال ادامه پیدا کند؟ گفت: نمی دانم چه بگویم. استقلال تا هفته هفتم و هشتم به هماهنگی کامل نرسید اما از هفته هشتم تا یازدهم بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت. اما تعطیلات جام جهانی به ضرر استقلال تمام شد و حالا تا هفته گذشته یعنی هفته شانزدهم شاهد ناهماهنگی و عملکرد ضعیف تیم ساپینتو بودیم. امیدوارم بازی هفته هفدهم مقابل ملوان شروعی دوباره برای استقلال باشد. مسابقه ای که امروز دیدم بهترین نمایش استقلال در دو سال اخیر بود.

دیدگاهتان را بنویسید