بهترین برندهای هود آشپزخانه ایرانی کدامند؟

ساعت: 18:10
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923534

یکی از پرفروش ترین محصولات ایرانی در بازارهای داخلی و بین المللی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است هود آشپزخانه می باشد. اگر به دنبال هود برای آشپزخانه خود هستید، قبل از جستجو در بازار به شما خواهیم گفت که چقدر مهم است که با بهترین برندهای هود ایرانی آشنا شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برای همه ما پیش آمده که هنگام خرید کالایی از اطرافیان یا برخی از فروشندگان بشنویم که نمونه خارجی بهتر از نمونه ایرانی است و کالای خارجی می خریم. اما خوشبختانه نمونه های زیادی وجود دارد که محصولات ایرانی چیزی بیش از محصولات خارجی نیستند و حتی به رقیب سرسخت محصولات خارجی در بازارهای جهانی تبدیل شده اند. یکی از پرفروش ترین محصولات ایرانی در بازارهای داخلی و بین المللی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است هود آشپزخانه می باشد. اگر قبل از جستجو در بازار به دنبال هود برای آشپزخانه خود هستید، ما اهمیت شناخت بهترین برندهای ایرانی هود به شما خواهد گفت.

مهمترین فاکتورها برای خرید هود

برای خرید هودی باید فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشید که در این قسمت به آنها می پردازیم:

قدرت مکش هود: هود در یک دقیقه چقدر هوا حرکت می کند؟ هر چه قدرت مکش هود بیشتر باشد بوها و چربی ها سریعتر از بین می روند.

صدای پایین هود: پس از مدتی استفاده از دستگاه استخراج، ممکن است صدای بلند و آزاردهنده ای ایجاد شود. البته بعضی از هودها اینطوری هستند.

فیلتر پوشش: فیلتر هود از انواع آلومینیوم، کربن و فیبر ساخته شده است. یک فیلتر خوب باید سطح بالایی از جذب چربی و کثیفی داشته باشد و نیاز کمتری به تمیز کردن یا تعویض داشته باشد.

تاریخ ساخت شرکت: شرکت هایی که سابقه طولانی تری در زمینه تولید لوازم خانگی و هود دارند کیفیت خود را به اثبات رسانده اند و به همین دلیل می توانید به محصولات این شرکت ها اعتماد کنید.

ظاهر کاپوت: فرم بدنه کاپوت از نظر زیبایی و جنس بدنه ای که از آن ساخته شده است.

انواع هود آشپزخانه

به طور کلی هودهای آشپزخانه را می توان به پنج گروه تقسیم کرد:

هود توکار یا مخفی: این هود همانطور که از نامش پیداست به راحتی در آشپزخانه دیده نمی شود; زیرا داخل کابینت نصب شده و بالای گاز قرار دارد.

هود آسانسور: این یکی از هودهای توکار است. زیر یا بالای کابینت قرار می گیرد و پس از فشار دادن دکمه پاور هود از جای خود خارج شده و شروع به مکیدن هوا می کند. این هود فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل برای آشپزخانه های کوچک مناسب است.

هود شومینه: این نوع هودها به شکل طراحی شده اند تی انگلیسی دارند و صفحه تخت پایینی هود به موازات صفحه اجاق گاز قرار گرفته است. این مدل هود جزو اولین سری هودهای آشپزخانه است که به سقف آشپزخانه متصل می شود. آنها از استیل یا ترکیبی از استیل و شیشه ساخته می شوند و در بازار به عنوان هود تخت یا کلاسیک نیز شناخته می شوند.

هود مورب: با زاویه 45 درجه روی دیوار آشپزخانه نصب می شود. فیلتر این مدل هود قابل رویت نیست. در مقایسه با هودهای شومینه ای ظاهر زیباتری دارند. مکش هود مورب نسبت به سایر هودها کمتر است.

هود جزیره ای: این نوع هودها برای فضاهای آشپزخانه ای که دیوار و کابینت ندارند مناسب هستند زیرا از سقف آویزان می شوند و با فیلتر محیط آشپزخانه را تصفیه می کنند. هود جزیره ای گران است و برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون شیک و مدرن استفاده می شود.

بهترین برندهای هود ایرانی

در حال حاضر چندین شرکت معروف تولید کننده لوازم خانگی ایرانی در بازار وجود دارند که با در نظر گرفتن ویژگی های عالی کیفیت، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و گارانتی برای مشتریان، محصولاتی با استانداردهای روز دنیا و قطعات ممتاز تولید می کنند. در اینجا تعدادی از بهترین برندهای هود ایرانی را معرفی می کنیم تا به شما در انتخاب هود آشپزخانه کمک کنیم.

من شرکت می کنم

شرکت لوازم خانگی کن برند معتبری در بازار لوازم خانگی خارجی و ایران می باشد که از سال ۱۳۶۲ با هدف رفع نیاز هموطنان تولید و وارد بازار شده است. در این سال ها با استفاده از سیستم های مدیریتی پیشرفته و فناوری های پیشرفته توانسته ایم انتظارات و نیازهای مشتریان را برآورده کنیم. هودی های کن در حال حاضر به کشورهای آفریقایی، ترکیه، عراق و افغانستان صادر می شود. قطعات هود کاملاً ساخت ایران است و در برخی موارد از قطعات خارجی با کیفیت در ساخت هود استفاده شده است.

هود بدون توقف

یکی از معروف ترین برندهای حال حاضر بازار، شرکت بیمکات با شعار «زندگی بی وقفه می گذرد» است. این شرکت در سال 1398 توانست گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده استانی را اخذ کند و در سال های 1389، 1390 و 1390 به عنوان نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد. همه این جوایز و تمجیدها نتیجه کیفیت و رضایت مشتری است. خدمات پس از فروش و گارانتی هود برد را می توانید از نزدیک ترین نماینده محل سکونت خود دریافت کنید.

اخوان هود

حتماً حداقل یک بار نام «آهان» را هنگام خرید لوازم خانگی شنیده اید. شرکت اخوان بیش از 50 سال در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران قدمت دارد. گروه صنعتی اخوان جم علاوه بر ساخت هودهای باکیفیت با بهترین فیلتر و موتور قوی، سایر محصولات آشپزخانه ایرانی مانند سینک، اجاق گاز، اجاق گاز، گاز مبله و شیرآلات را نیز تولید می کند.

شرکت اخوان در تمامی شهرها دارای نمایندگی فعال می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید هود رنجر هستید می توانید به یکی از شعبه های شرکت اخوان مراجعه کنید و یا با مراجعه به سایت این نمایندگی ها به صورت آنلاین هود اخوان را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. نصب رایگان یکی از خدمات این شرکت می باشد.

آلتون هود

در قسمت اول مقاله با نکات مهم خرید هود و 5 نوع مختلف آن آشنا شدید. با این تفاسیر، لازم نیست زمان زیادی را صرف جستجو در بازار کنید. زیرا می توانید هود مورد نظر را با مشخصات مشخص شده از شرکت آلتون تهیه کنید.

هود آلتون بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و دارای سنسور هوشمند برای خواندن دود، گاز و گرما می باشد. هود آلتون علاوه بر ظاهر زیبا، دارای موتور با کیفیت، قوی، قدرت مکش عالی، جنس بدنه مقاوم و صدای کم است. شیشه آلتون و هود لمسی پیشنهادی است که نمی توانید آن را رد کنید.

خدمات پس از فروش عالی و گارانتی طولانی محصولات آلتون را می توان از ویژگی های خوب این شرکت دانست. با هود آلتون می توانید لذت آشپزی را تجربه کنید.

هود الیجا استیل

شرکت ایلیا استیل با عرضه و ساخت هودهای محدوده در طرح ها و مدل های مختلف پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای است. محصولات شرکت فولاد ایلیا از مواد اولیه مرغوب و مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است که به صورت مستقیم از کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد می شود. هود ایلیا استیل می تواند به طور کامل نیاز سرآشپز را برای آشپزخانه برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید