بهترین راه برای جمع آوری سگ های ولگرد چیست؟


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855646

موضوع افزایش جمعیت سگ های ولگرد این روزها در تبریز به معضلی تبدیل شده و بسیاری از زنان و کودکان جرات خروج از خانه را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی: این روزها حضور سگ های ولگرد در اکثر خیابان های تبریز و حملات تصادفی آنها به زنان و کودکان در شبکه های اجتماعی در حال گسترش است و خانواده های زیادی از شهرداری گلایه دارند که چرا با جمع آوری نکردن این سگ ها آرامش را به خانواده های تبریز برنمی گردانند. سگ ها.

شهرداری تبریز در سال های گذشته با مجموعه ای برای جمع آوری سگ های ولگرد قرارداد بسته بود که سال گذشته به دلیل اختلاف بین شهرداری و این مجموعه، این قرارداد لغو شد تا وضعیت بدتر از گذشته ادامه یابد. از فروردین ماه سال گذشته تا به امروز با وجود تغییرات گسترده در شهرداری، هیچ اقدامی در خصوص سگ های ولگرد انجام نشده است، از این رو این روزها افزایش شدید جمعیت سگ های ولگرد آسایش را از مردم در خیابان های تبریز سلب کرده است. .

در بحث جمع آوری سگ های ولگرد اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود بحث کشتار سگ هاست در حالی که شهرداری تبریز مانند سال های گذشته می تواند طبق قرارداد با بخش خصوصی اقدام به جمع آوری سگ های ولگرد کند که در گذشته اما امروز وضعیت نابسامان این سوال است.

ویدیوی زیر فقط مربوط به وضعیت دیزل آباد یکی از محله های تبریز است که گله های سگ در آن پرسه می زنند و زن و بچه جرات خروج از خانه را ندارند و شهرداری با وجود اینکه مقصر اصلی این وضعیت است، فکرش را هم نمی کند. از یک طرح اعضای هیئت مدیره بنیادگرایی وارد سگ ها نمی شود که گاهی هار هستند.


خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید