بهترین پارک های آبی دبی را با توضیحات به شما معرفی می کنیم


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917928

در این مقاله می خواهیم بهترین پارک های آبی دبی را معرفی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این مقاله قصد داریم شما را معرفی کنیم بهترین پارک های آبی دبی بیایید پرداخت کنیم امروز شاهد ساخت پارک های آبی مجهز و زیبا در دبی هستیم که جزو بهترین پارک های دنیا هستند. گذراندن وقت در این مجموعه ها به قدری جذاب خواهد بود که در سفرهای بعدی از این پارک ها دیدن خواهید کرد.

برخی از بهترین ها پارک های آبی در دبی به شرح زیر است :

  • پارک آبی یاس در ابوظبی
  • پارک آبی لاگونا
  • پارک آبی ایسلندی
  • پارک آبی پد اسپلش
  • پارک آبی دریم لند
  • پارک آبی Splash n Party
  • پارک آبی لگولند
  • پارک آبی وایلد وادی
  • پارک آبی آتلانتیس دبی


پارک های آبی در دبی: یاس ابوظبی

یکی از بهترین ها پارک های آبی در دبی، یاس ابوظبی است. این پارک با 15 هکتار وسعت، عنوان بزرگترین پارک آبی دبی را به خود اختصاص داده است. این مجموعه به عنوان دومین مجموعه برتر دنیا شناخته می شود. در این پارک آبی امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد. شما می توانید ساعت ها بدون توجه به گذشت زمان در این مجموعه سپری کنید.


پارک های آبی در دبی به طور کلی، آنها بسیار هیجان انگیز هستند، به خصوص اگر مجهز به بزرگترین سرسره آبی 6 نفره در جهان باشد. یکی از مواردی که باعث جذابیت بیشتر این سری شده، اجرای رقابت در طول بازی است. در این بازی باید به دنبال سرنخ هایی برای یافتن مرواریدهای گم شده بگردید که بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است.

در میان بهترین ها پارک های دبی این مجموعه شامل 8 بخش مختلف است که هر کدام موضوعی خاص و متفاوت دارند. این امر افراد بیشتری را به بازی و گذراندن وقت در این پارک جذب می کند. زمان پذیرایی از این دسته از مهمانان و گردشگران از ساعت 10 صبح تا 18 می باشد.


پارک های آبی در دبی: لاگونا

در مورد مقدمه بهترین پارک های آبی دبی این مجموعه مجهز به بخش موج سواری است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارک است. البته امکان موج سواری فقط برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که با تخته روی امواج مصنوعی امکان پذیر است.


d9d0fb76 186a 43de a78b d4908bb1f866 خبر خاکستری

2. پارک های آبی در دبی

بین پارک های آبی در دبی این پارک مجهز به 10 سرسره مختلف است که لذت بازی و شنا را برای شما چند برابر می کند. ضمناً پنجشنبه هر هفته ساعات ویژه ای برای حضور بانوان در نظر گرفته شده است که از ساعت 19 الی 2 بامداد می باشد. بنابراین زنان می توانند شبی آرام را در این مجموعه سپری کنند.

قیمت بلیت این جلسه بانوان ۱۲۵ درهم و در سایر اوقات برای بزرگسالان ۱۴۹ درهم است. کودکان زیر 2 سال نیازی به خرید بلیط ندارند.


در پایان

در این مقاله ارائه بهترین پارک های آبی دبی ما پرداخت کردیم برای اطلاعات بیشتر در مورد سرگرمی در دبی، به سایت مراجعه کنید berimdubai.com نگاه کن همچنین دانستن آدرس های سفر به دبی و بازدید از این مجموعه ها ضروری است:

پارک آبی ابوظبی یاس: جزیره غربی یاس، ابوظبی

پارک آبی لاگونا: خیابان جمیرا 1، منطقه لامار، دبی

دیدگاهتان را بنویسید