بهره برداری از خط لوله آب بهنمیر به قطعه گیلخواران جویبار


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841996

کمال رستمعلی گفت: خط برق 315 پلی اتیلن از بهنمیر تا قطعه گیلاخوران با هزینه 7.5 میلیارد تن برای افزایش دبی آب شرب در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، کمال رستمعلی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات آب شرب روستاهای گیلکوران و جویبار مرکزی با اشاره به مشکلات کمبود آب شرب روستاهای جویبار اظهار داشت: برنامه ریزی، مدیریت و مصرف صحیح در بحث آب شرب و البته صرفه جویی با افزایش آن از سرچشمه بیش از هشتاد درصد مشکل آب شرب روستاهای گیلهوران را حل می کند.
فرماندار جویبار با تاکید بر آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن و ایستگاه پمپاژ 2000 مترمکعبی در شهرک صنعتی کوهیکل و روستاهای حاشیه شهر، مبلغ 20 میلیارد تن را با مدت قرارداد 10 ماهه پیش بینی کرد. و از حفر چاه خبر داد.منطقه آبکسار و راه اندازی خط برق 250 متری پلی اتیلن از سه راه میارکلا به منطقه پنهاب برای بهبود وضعیت آب شرب روستاهای جویبار شرقی با وام 10 میلیارد تنی از طرح 1401. برای استرس و محرومیت
این مسئول گفت: احداث ایستگاه پمپاژ آب در روستای بالاآذرین با مجموع 500 میلیون تن در دستور کار قرار گرفته است و در بحث تعمیر شبکه فرسوده برنامه ریزی و پس از تشکیل جلسه کارگروه عمران روستایی انجام شد. ، 10 کیلومتر از سال 1401 بهبود یافته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ساختمان اداری آبفای این شهر با مبلغ 2.5 میلیارد تن در روزهای آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید