بهره برداری از ساخت سه خانه سالمندان در ملایر


ساعت: 14:28
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885341

این امر با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انجام شد.

مراسم افتتاحیه سه واحد مسکونی کمکی ساخته شده توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی و خیرین با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حمیدرضا آقابیگی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ملایر در حاشیه بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی و مسکن بسیج سازندگی ملایر گفت: محرومیت زدایی هدف اصلی فعالیت بسیج سازندگی است..


و افزود: در راستای احداث ساختمان های مسکونی برای نیازمندان و نیازمندان گروه E9ه.جهادی در شهرستان ملایر اقدامات موثری انجام داده است که شاهد بهره برداری از پروژه های مختلف برای ساخت این خانه ها هستیم..


مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان سه پروژه مسکن مهر در شهرک ملایر به بهره برداری رسید..


وی افزود: این پروژه ها شامل یک واحد مسکونی در منطقه نفت سیاه ملایر و دو واحد در روستای توچغاز است که با همت خیرین و گروه های جهادی و با کمک بهزیستی و کمیته امداد احداث شده است..


آقابیگی بیان کرد: پروژه واحد مسکونی واقع در محله نفت سیاه ملایر 70 متری به بهره برداری رسیده که توسط گروه جهادی حاج حسن تاجوک و مرکز خدمات رفاهی زندگی مثبت ساخته شده است..


وی افزود: یکی از پروژه های روستای توچگز ویژه بیماران اجتماعی و واحدی دیگر ویژه بیماران کمیته امداد است که با حمایت خیرین و گروه جهادی سلمان فارسی ساخته شده است..


مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: با حمایت فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان فرش و اجاق گاز به یکی از این واحدهای تکمیل شده اهدا شد..


وی به افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: همزمان با حضور سردار مجیدی واحد تولیدی خیاطی در حسینیه بسیج در ده متری شهید طاهرنیه افتتاح شد..


آقابیگی افزود: در حاشیه این کارگاه نمایشگاهی از دستاوردهای کارگاه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر شامل فرش، قالیچه، میناکاری، نقاشی سرامیک، خوشنویسی و… به نمایش گذاشته شد..


وی گفت: سردار مجیدی همچنین از طرح های اشتغالزایی بسیج سازندگی و کارگاه های اقتصاد مقاومتی کارگاه نقاشی کریستال ملایر و قرارگاه کارآفرینی روستایی حسین آباد ناظم بازدید کرد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید