بهره برداری از 310 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915307

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ادهم کرد از راه اندازی 310 زمین مینی فوتبال مصنوعی در روستاهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان مساحت هر یک از این زمین های چمن مصنوعی را 1350 متر مربع دانست و گفت: از مجموع زمین های چمن مصنوعی. در سیستان و بلوچستان امسال تنها 80 قطعه زمین به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد زمین های مینی فوتبال مصنوعی در روستاها افزایش سرانه ورزشی به ویژه در مناطق مرزی استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از افتتاح 50 مرکز ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان در سال جاری خبر داد و افزود: با فعالیت کانون های ورزش روستایی تعداد این مراکز ورزشی در استان به 410 مرکز افزایش یافت.

وی درباره پروژه های مهمی که در این استان در حال ساخت است، تصریح کرد: سالن های ورزشی چند منظوره چهار و 500 نفره در زاهدان، ده کیها زابل، مهرستان، تلنگ کسرکند، اهوران نیکشهر، سالن فنوج، کهک زهک، چارک نیمروز، لار زاهدان، جلانفان ایرانشهر. . گلمورتی دلگان، ورزشگاه فوتبال کنارک، گل بزرگ راسک، مجموعه 17 شهریور زاهدان، تعویض سقف سالن کنارک، فاز دوم سکوی تماشاگران ورزشگاه چابهار، زمین گل بزرگ بخشان از جمله پروژه های ورزشی در دست ساخت استان است.

کرد میز پینگ پنگ، راکت و توپ فوتبال دستی، تخته شطرنج، دارت و تشک تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه های ورزشی روستا عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در حال ساخت و تجهیز است. مرکز مبارزه با مواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید