بهره برداری از 8 ایستگاه متوسط ​​در خط 6 مترو تهران تا پایان سال جاری


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877978

شهردار تهران از بهره برداری 8 ایستگاه میانی در خط 6 مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار تهران صبح امروز (دوم تیر 1401) از کارگاه های مسیر ساخت و ساز و چند ایستگاه وسط خط 6 مترو تهران بازدید کرد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل مپنا برگزار شد، شهردار تهران از نزدیک آخرین وضعیت ساخت و ساز در 10 کیلومتری قطعه میانی خطوط 6 و 4 ایستگاه در حاشیه نامیراه ها را زیر نظر گرفت. عملیات «کارگر»، «شهدای هفتم تیر»، «میدان حضرت ولیعصر(عج)» و «بهار شیراز».

شهردار تهران در پایان این بازدید با تاکید بر اینکه تکمیل خط 6 مترو یکی از اولویت های اصلی شهرداری تهران است، گفت: افتتاح ایستگاه های باقی مانده از خط 6 نه تنها این خط را به حد انتظار می رساند، بلکه همچنین تقاطع سودمندی شبکه مترو را افزایش می دهد.

زاکانی افزود: امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجتمع مپنا، با تامین اعتبار لازم، حداقل 8 ایستگاه از ایستگاه های میانی در خط 6 تا پایان امسال به بهره برداری برسد. و در خدمت شهروندان خواهد بود.

زاکانی شهردار تهران در پایان این برنامه به همراه جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد مترو از مجموعه مپنای ایران در محوطه مترو بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید