بهروان: باید از قول و عمل دست برداریم/ همه برای کمک به سرخابی ها بسیج شدند

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794574

مشکل 100 درصد حل نشده است اما گام های موثری برداشته شده است

یکی از اعضای کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای گفت: همه برای کمک به حل مشکل استقلال و پرسپولیس بسیج شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا بهروان، عضو کمیسیون استیناف پروانه های حرفه ای پس از جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره احتمال حذف سرخابی های صوفیه از لیگ قهرمانان آسیا و لغو مجوز حرفه ای آنها گفت: می دانید. که کمیسیون صدور مجوز حرفه ای از دو بخش تشکیل شده است و تمام تصمیماتی که ما مدت ها پیش گرفته ایم. AFC ارسال شد. اما طبق قانون و تصمیمات اتخاذ شده، به هر دو تیم فرصت داده شد تا در این زمان نسبت به رعایت الزامات کمیته مجوزهای حرفه ای اقدام کنند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و مدیران دو باشگاه کمک زیادی به استقلال و پرسپولیس می کنند. از صبح امروز جلسه کاملی تشکیل دادیم و مقرر شد برای رفع مشکل، بستگان مصوبات جلسه امروز را پیگیری کنند. مشکل 100 درصد حل نشده است اما قدم های موثری برداشته شده است و من به این موضوع بسیار خوشبین هستم.

یکی از اعضای کمیته استیناف مجوزهای حرفه ای با بیان اینکه مشکل صدور مجوز دو باشگاه در جلسه یکشنبه گذشته برطرف شد، گفت: صدور مجوز مربوط به یکی از دو کمیسیون به ویژه کمیسیون استیناف است. دوستان زودتر خوشحال شدند و این را اعلام کردند اما AFC از ما پرسید چه مجوزی صادر شده است؟ تا زمانی که طرف مقابل حساس نشد، مجبور بودیم صحبت نکنیم. مصطفوی به عنوان سخنگو صحبت کرد اما باید در این چند روز اقدامات اساسی انجام شود. همه برای کمک به استقلال و پرسپولیس بسیج شده اند. ضمن اینکه باید در کوتاه مدت برخی مشکلات را خودشان حل کنند.

بهروان درباره زمان بر بودن حل مسئله مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس توضیح داد: می توان تدابیری اتخاذ کرد. باید جلوی وعده ها و مواردی از این دست گرفته شود و اقدام شود. وزارت ورزش و نهادهای مختلف دولتی روی این موضوع کار می کنند. راگاتی نیز در جلسه امروز حضور داشت. فدراسیون نیز در تلاش است تا با کمک وزارت ورزش مشکل هر دو باشگاه را حل کند.

وی در خصوص احتمال دیدار عزیزی هادم و شیخ سلمان گفت: این امکان وجود دارد زیرا یکی از راه هاست. ما حتی باید مسیر لابی گری و سایر راه های قانونی را طی کنیم. باید در ابعاد مختلف تلاش همه جانبه شود و اگر عزم جمعی وجود داشته باشد می توان مشکل را حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید