«بهشت خدای حکیم» کجاست؟ روایتی از نفوذ لشکر فاطمیون به قلب داعش


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840276

نمایش «بهشت حکیمولا» که از آثار برگزیده جشنواره «تئاتر مقاومت» است از اول خردادماه در تالار سایه میزبان علاقه مندان تئاتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش «بهشت حکیمولا» به نویسندگی هسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی قرار است از 11 خردادماه ساعت 20 در تالار سایه های مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی خود را آغاز کند. سعید موذنی تهیه کننده این نمایش است.

«بهشت حکیم الله» نامزد 9 جایزه و برنده 7 تندیس بهترین کارگردانی، بهترین نمایشنامه، بهترین بازیگر زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین گریم، بهترین طراحی نور و بهترین طراحی لباس در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و سی امین جشنواره تئاتر فجر شد. همچنین روی صحنه رفت و تندیس بهترین طراحی صحنه و جایزه بهترین بازیگری زن را برای ویدا موسوی آورد.

این نمایش یک کار تک شخصیت با بازی ویدا موسوی با اجرای 8 عروسک و عروسک به کارگردانی علی صادقی، سحر زلفی، مرصاد کمالی، طهورا شیخ الاسلامی، امین ویریکوند، علی رنجبریان، امیرحسین ولی است.

بهشت حکیموله داستان آینه دختر جوان افغانی است که به اصرار نامزدش حکیموله از مزارشریف به کرچک ایران مهاجرت می کند اما در کرچک با شرایط رضایت بخشی مواجه نمی شود. حکیموله این بار آینه را از قرچک ایران به ترکیه می برد و در میانه راه آینه متوجه می شود که آنها به سوریه می روند. در زیر می فهمیم که حکیمله خود نیز مدافع حرم است و از لشکر فاطمیون است که در دل داعش نفوذ کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید