«به اشکستان» دو بار اجرا می شود/ «عمارت قجری» به سنگلج می رسد

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797609

نمایش «تا اشکستان» که به مناسبت ایام فاطمیه در تالار مرکزی تئاتر شهر به روی صحنه می رود، چهارشنبه 24 و پنجشنبه 25 دی ماه در دو نوبت از ساعت 16 و 19 روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش “احتمال” در تالار چهارسو، نمایش “پنگوئن های سرکوب شده” در تالار کاسکای و نمایش “لیلیت” در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر چهارشنبه، پنجشنبه و پنجشنبه 15 دی ماه به مناسبت گرامیداشت ایام سوگواری. به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شما اینجا نیستید. اما طبق برنامه ریزی های انجام شده این سه نمایش از روز جمعه ۲۶ دی ماه اجرای خود را از سر می گیرند.

نمایش های «به سوی اشکستان» حمید حراء در سالن اصلی و «تملیحه» بابک پرخم در روزهای 24 و 25 دی ماه در کارگاه تئاتر میزبان مخاطبان تئاتری خواهند بود.

نمایش «تا اشکستان» که به مناسبت ایام فاطمیه در تالار مرکزی تئاتر شهر به روی صحنه می رود، چهارشنبه 24 و پنجشنبه 25 دی ماه در دو نوبت از ساعت 16 و 19 روی صحنه می رود.

هم اکنون نمایش های «به اشکستان» به کارگردانی حمید حرا در سالن اصلی، «احتمال» علی شمس در تالار چهارسو، «پنگوئن های افسرده» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری در تالار قشقایی، «لیلیت» به کارگردانی محمدرضا. صحنه نمایش شاه نا در تئاتر شهر مردی در تالار سایه و «تملیها» به کارگردانی بابک پرخم است.

عمارت گجری به سنگلج رسید

5c555330 50dc 405c ae76 be9195c32444 خبر خاکستری

نمایش کمدی «عمارت قجری» نوشته نیاز اسماعیل پور به کارگردانی مریم باقری و تهیه کنندگی وحید طبیب در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

داود داداشی، امیرحسین انصافی، محمدهادی عطایی، مریم باقری، محسن بهرامی، آیلار نوشهری، الهه پورجمشید در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش 20 دی ماه ساعت 19 روی صحنه می رود.

“منور کجری” داستان پسری تنبل و بی شرم از خانواده ثروتمند کجری است که با دختری به نام گل هندان ازدواج می کند که دارای خاصیت جادویی خاصی است…

دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: موسیقی: علی جباری، احسان سامانی، سیامک صولتی، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح صحنه و لباس: پریا الماسی، مشاور ارتباطات، رسانه و روابط عمومی: میثم تحریری، دستیار کارگردان: برنامه ریزان و برنامه ریزان آراسته، منشی. صحنه: فاطمه احسانیان، دستیار دوم: مجید خلیل بیک، تولید تیزر: علیرضا محرابی، طراح پوستر: علیرضا دربانی، عکاس: بهنام سهوی، اشکان شهیدی.

اجرای آنلاین “سه گانه پاریس”

18d7e72c 667d 4919 8966 841b2283c02d خبر خاکستری

نمایش «سه گانه پاریس» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاهانی برای اولین بار به صورت آنلاین در روزهای 23، 14، 16 و 27 دی ماه همراه با اجرای صحنه ای ساعت 20 به صورت آنلاین و مجازی پخش می شود.

آقا هانی سرپرست و مؤسس گروه تئاتر «فولدر» گفت: نمی‌دانم این خدمات گروه «فولدر» تا چه اندازه برای دوستداران تئاتر در استان‌ها و شهرهای مختلف موفق و مفید خواهد بود، اما معتقدم از این طریق ما محدودیت های جدیدی را در مجازی سازی تئاتر زنده باز کردیم.” این یک دستاورد بزرگ برای من و گروهم است و امیدوارم جریانی ایجاد کند.

علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت این نمایش مجازی به سایت https://www.aparat.com/event/5863 مراجعه کنند.

سه گانه پاریس جدیدترین اثر گروه تئاتر فولدر به تهیه کنندگی مهدی سهرابی و جواد راهزنی است که تا 15 دی ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

ایوب آقاهانی و وحید بازیگران این نمایش هستند.

میکائیل شهرستانی با سه نمایش در خانه نمایش مهرگان

652e1194 ae3a 4d63 817d 0bba50718ec3 خبر خاکستری

«شاعر» به طراحی و کارگردانی میکائیل شهرستانی و نویسندگی داریو نیکودمی همه روزه از ساعت 18:30 در سالن 2 تماشاخانه مهرگان به روی صحنه می رود.

بچمن هراتی، شقایق سیدین، مرجان رزمما، پریس ح محمدی، احسان گلی زاده، کامران عبدالهی، امین ننگیر، مصطفی مهری، احسان رحمتی، دلارام زرگر، محمد سلیمانی، محمدرضا لایهی و پریا این نقش را بازی می کنند.

در خلاصه داستان نمایشنامه «شاعر» آمده است: ساعت 16 به دعوت دختر بزرگ خانه اعضای خانواده به جلسه دعوت می شوند. هر کدام گمانه زنی هایی می کنند که اشتباه است و تنها با آمدن دختر خانواده (کلاریسا) به راز این ملاقات مهم پی می بریم و …

غر زدن “قبل از صبحانه”

همچنین نمایش «قبل از صبحانه» به طراحی و کارگردانی میکائیل شهرستانی، نویسندگی یوجین اونیل و ترجمه صادق چوبک هر روز از ساعت 17:30 در سالن 2 تماشاخانه مهرگان روی صحنه می رود.

در این نمایش مرجان رزمزا (روزهای مجرد) و دلارام زرگر (روزهای زوج) به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «قبل از صبحانه» آمده است: خانم رولاند طراح صحنه و لباس است که با وجود داشتن همسر، زندگی در زیرزمین یک ساختمان برایش سخت است. زندگی پر از رنج و درد که از او زنی تلخ و تیز با رفتار عصبی ساخته بود. قبل از رفتن به سر کار می خواهد خود را برای روزه داری آماده کند و در عین حال شکایت می کند که این امر از الزامات فطرت او شده است; او تنها راه ادامه این زندگی را دارد و در حین کار و تهیه صبحانه به این کار ادامه می دهد تا اینکه …

از دیگر عوامل نمایش «شاعر» و «قبل از صبحانه» می توان به طراح صحنه و گریم: میکائیل شهرستانی، گریم: زهره قنبری، طراح صحنه و لباس: شیرین ‌ فرهنده نژاد، طراح پوستر و بروشور: ندا ض رضایی اشاره کرد. ، انتخاب موسیقی: درسا هر شهرستانی، دستیار: محمد سلیمانی، عکاس: بابک حقی، تیزر: بهادر استان باستان حق، کاری از آکادمی بازیگری جیوور (به کارگردانی رویا اسدی).

تاریخ نامگذاری برای فرزند متولد نشده است

نمایش «نام» نوشته الکساندر دولاپتولی و ماتیو دولاپورت به کارگردانی شیرین فرخنده نژاد و طراحی میکائیل شهرستانی هر روز از ساعت 20 در سالن 2 تماشاخانه مهرگان اجرا می شود.

در این اثر بهادر استان باستان حق، الهام سرایی، محمد سلیمانی، مهدی ارجمند، شیما زادپور به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان نمایشنامه «نام» آمده است: در یک شب آرام و معمولی، لیز و همسرش پیر، پروفسور ادبیات فرانسه، منتظر حضور مهمانانشان روی صحنه هستند تا نامی برای خواهرزاده لیز به دنیا بیاورند. درون آنها در معرض دیگری قرار می گیرد و این منجر به اتفاقاتی می شود که در نهایت …

از دیگر شرکت کنندگان در این اثر می توان به: مترجم: شهلا حائری، مشاور کارگردان: میکائیل شهرستانی، طراح صحنه و طراح چهره: میکائیل شهرستانی، طراح چهره: زهره قنبری، طراح صحنه و لباس: شیرین ‌ فرخنده کنجدی و طراح بروشورها: نرضایدا برگزیده شد. موسیقی: الهام رضایی، دستیار: محمد سلیمانی، عکاس: بابک ایحقی، تیزر: بهادر استان باستان ایحق.

علاقه مندان به تماشای این نمایش ها که از شنبه 8 دی ماه همه روزه به جز شنبه در سالن شماره 2 خانه تئاتر مهرگان روی صحنه است می توانند با شماره 5 خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک 5 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید