به این دو ستاره پول بده استراماچونی

به این دو ستاره پول بده استراماچونی

به نظر می رسد هواداران استقلال در دو فصل متوالی آرامش را تجربه نخواهند کرد، گویی این تیم که این روزها نمایش خوبی در زمین فوتبال به نمایش می گذارد، هوادارانی را که این روزها منتظر خبرهای خوش مدیریتی هستند را خشنود نخواهد کرد. .

تیمی که رکوردهای زیادی را در تاریخ فوتبال ایران جابه جا کرد به مقام قهرمانی ایران رسید و اولین سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را گرفت و با این سهمیه می تواند پس از سال ها ماندن در سختی ها به گروه مناسب تری تبدیل شود. گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان یکی از اولین گروه‌هایی که این کار را انجام داده است، تنها 72 ساعت فرصت دارد تا مشکلی را که سه سال است گریبان‌گیرش شده را حل کند.

72 ساعتی که خواب را از چشم میلیون ها هوادار این تیم گرفته و نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار تیم محبوبشان است.
واقعیت تاریخی: استقلال هرگز نتوانسته از مقام قهرمانی خود در مسابقات لیگ تخت جمشید، لیگ آزادگان و لیگ خلیج فارس دفاع کند و همیشه پس از کسب عنوان قهرمانی، تار و پود این تیم از هم می پاشد و تیم وارد میدان می شود. حاشیه ها باورنکردنی است.

آنها همیشه در تاریخ در این مکان با مشکلاتی روبرو بوده اند و امسال با وجود مشکلات فراوان، بسیاری ساپینتو و شاگردانش را شایسته کسب عنوان قهرمانی و دفاع از عنوان برای اولین بار در تاریخ می دانند. قیطان خود را دور گردن این تیم قرار دهید.

این موارد بخشی از مشکلات این تیم است که ساپینتو در آخرین نشست خبری به آن اشاره کرد، نارضایتی بازیکنان از نحوه پرداخت و احترام ستودنی آنها به خیل عظیم هواداران و شرکت در تمرینات روزهای مهم لیگ. جایی که سرنوشت قهرمانی و جام حذفی رقم می خورد مشکل دیگر سکوت مدیران است.

مشکل اصلی هواداران استقلال سکوت مدیران استقلال است هرچند رایزنی هایی برای رفع مشکل انجام شده اما مشکل همچنان پابرجاست. اگر تیم مدیریتی هواداران را محرمانه می دانست و شماره حساب وثیقه بدهی را اعلام می کرد، حداقل باید نکات مبهم یا خبر خوش این روزها را به اطلاع می رساند.

در تعطیلات تنها یکی از مدیران باشگاه در این مورد اظهار نظر کرد و با وجود شایعات پیش از بایرام مبنی بر حل این مشکل با آمدن مدیران ارشد کشور، بر نگرانی ها افزود.

اما تا اینجای کار هیچ نشانه ای از حل موضوع و ایجاد صلح مالی با استراماهونی دیده نمی شود، اما زمانی که باشگاه جرات اعلام واقعیت و اعلام موضع باشگاه به هواداران را نداشته باشد، بر شدت ماجرا بیشتر می شود.

آنچه مهم است این است که مدیرعامل باشگاه در بدو ورود به ساختمان سئول برای گرفتن صندلی مورد نظر از بدهی مالی مطلع بوده و باید برای حل این مشکل برنامه ریزی می کرد چرا که با آگاهی کامل و عذرخواهی به باشگاه آمد. قبول نمی شود، البته بله، همه می دانیم که او کار سختی برای تامین این مبلغ پرداختی دارد، اما این موضوع باید قبل از دریافت تصمیم مدیریت باشگاه مورد تحلیل و بررسی قرار می گرفت. ، به جای اینکه یک سوال بسیار مهم را برای روزهای آخر بگذاریم.

آقای فتح الله زاده، استقلالی ها فعلا دنبال مسی و رونالدو نیستند، از شما می خواهند مشکل بدهی استراماچونی را حل کنید و به این روزهای باشگاه رسیدگی کنید، انتظاراتی که درست است و وظیفه اصلی مدیرعامل باشگاه است. باشگاه.

دیدگاهتان را بنویسید