به تاخیر انداختن مسکن با تفکر جهادی باید توجه شود/ لزوم رسیدگی به مهجوریت کارمندان


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821130

محمد باکر محمدی لائینی با اشاره به اینکه آمارها از سوی بنیاد مسکن چندان رضایتبخش نیست، گفت: امیدواریم بتوانیم تفکر جهادی را جبران کنیم و به میانگین کشوری نزدیک شویم و در سال های آینده گزارش های بهتری را شاهد باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی 1001 تا 1380 با علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران دیدار و گفتگو کرد. 31 امام خمینی(ره) گفت: کرد: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن، به فرمان امام راحل، شایسته است از تمامی فعالان این عرصه خداحافظی کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مسکن یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است که باید در آن استراحت کرد به ویژه در مناطق فقیرنشین که به دلیل عدم توجه در قرن های گذشته قبل از انقلاب عقب مانده و بر تعداد آنها افزوده شده است. تا حدی.«اینکه هر چقدر هم تلاش کنیم نتیجه نمی گیریم و نیازها متمرکز می شود.
محمدی لائینی با اشاره به ترک اقدامات گذشته خواستار تقویت روحیه جهادی و کار شبانه روزی برای کاهش هزینه ها و افزایش تلاش مسکن شد و گفت: آن را بگیرید.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تزریق روح و فرهنگ ایمان به عناصر انسانی شاغل در این نهاد، گفت: رسوخ فساد باعث افزایش هزینه ها و کاهش کارکردها می شود. متاسفانه برخی از مدیران چنین حقوقی دارند و خودروهای متعددی دارند و به اشرافی گری و اسراف افتاده اند.
امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم افزایش ترس از خدا در بین رهبران، خاطرنشان کرد: باید از فرزندان جهاد بیاموزند که در حراست مقدس بدون شعار چقدر ارزان و مفید بوده اند. اگر بودجه اندکی از یک سو و سلامت دینی از سوی دیگر داشته باشیم.» و روحیه را بالا ببریم.
وی با اشاره به اینکه آمارها از سوی بنیاد مسکن چندان راضی کننده نیست، گفت: امیدواریم بتوانیم تفکر جهادی را جبران کنیم و به میانگین کشوری نزدیک شویم و در سال های آینده شاهد گزارش های بهتری باشیم البته در روستاها کمی و کیفی رشد را ببخشید و تلاش کنید تا رضایت مردم را افزایش دهید، اعتماد مردم به این نهاد باید باقی بماند، زیرا همه قبل از امام معتقد بودند که ایشان خدمتگزار مردم بوده اند و اکنون باید عملکرد کلی این نهاد را تضمین کند. بهروزی مردم و نشان دادن اینکه تفکر انقلابی در شعار نیست بلکه در عمل است.
محمدی لائینی گفت: توجه و رفع مشکلات محرومان و مستضعفان از دغدغه های امام راحل (ره) است و توصیه مقام معظم رهبری به بستگان بنیاد مسکن برای شناسایی مناطق محروم و بی خانمان ضروری است. مردمی با کوشش و نظارت دقیق «باشید و به امور آنها رسیدگی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید