به تیم ملی تکواندو مراجعه کردم / می خواهم توانایی های خود را به کادر تیم ملی ثابت کنم

زمان: 16:12
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777199

فکر نمی کردم بتوانم عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات را کسب کنم

فنی ترین بازیکن و قهرمان مسابقات جام فجر گفت: در چند ماه گذشته آمادگی بسیار خوبی داشتم و بر موفقیت در این مسابقات تمرکز داشتم و در نهایت مدال طلا را کسب کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، دانبال اظهارات بزرگی در مورد مسابقات تکواندو برای جام فجر بیان کرد.: سطح مسابقات جام فجر بسیار خوب و بالا بود ، اما در چند ماه گذشته تمرینات بسیار خوبی داشتم و بر موفقیت این رویداد متمرکز بودم. خدا را شکر در نهایت مدال طلا را کسب کردم تا به هدفم نزدیک شوم ، یعنی حضور در تیم ملی.به

وی در مورد کسب عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات ، افزود: تمام هدف و تمرکز من کسب مدال طلای مسابقات بود و فکر نمی کردم عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات را از آن خود کنم ، اما عملکرد خوب و قهرمانی من در این تورنمنت ، آن را بسیار مهم کرد. “به دست آوردن.

قهرمان تکواندو جام فجر بر تلاش خود برای حضور در مسابقات جهانی تکواندو تاکید کرد و گفت: به دنبال اثبات توانایی های خود به کارکنان تیم ملی هستم تا بتوانم یکی از اعضای تیم ملی کشورمان در جام جهانی باشم. برنده مدال طلا شوید ”

بزرگی در مورد حضورش در فریدر آسیا گفت: “من در این رقابت ها نیز می جنگم و روز سه شنبه سعی می کنم یک مدال طلای دیگر کسب کنم تا بتوانم خود را به ستاد تیم ملی ثابت کنم.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید