به خاطر زحماتم دستمزد گرفتم و 3 مدال طلا گرفتم


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815221

فنی ترین بازیکن جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو گفت: تلاش زیادی کردم تا در مسابقات بین المللی تهران مدال بگیرم و امتیازم را ارتقا دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ; فرزاد عبداللهی مربی تیم ملی لبنان درباره میزبانی ایران در مسابقات بین المللی در تهران گفت: کیفیت مسابقات از نظر کیفی بالا بود و مسابقات بسیار خوب برگزار شد که جای خوشحالی دارد و جای تشکر دارد. فدراسیون تکواندو برای برگزاری این مسابقات.

سرمربی ایرانی تیم ملی لبنان درباره حضور شاگردانش در جام جهانی فدراسیون میزبان تهران گفت: لبنان با یک نماینده در بخش بانوان و یک نماینده سنگین وزن در بخش مردان آمد. تمام تلاشم را می کنم تا به کشورم افتخار کنم و حالا که سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان هستم، نمایندگان آن کشور را به ایران آورده ام. از آنجایی که مربیان ایرانی در کشورهای مختلف فعالیت می کنند، باید تکواندوکاران را به حضور در مسابقات بین المللی که توسط ایران برگزار می شود تشویق کنیم.

قهرمان سال 2011 جهان درباره حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو گفت: قطعا با حضور هادی ساعی در فدراسیون تکواندو اتفاقات خوبی می افتد و او می تواند به خوبی از پس مشکلات برآید.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2010 در واکنش به حضور رضا مهماندوست در سالن تکواندو گفت: حضور او در ایران باعث خوشحالی من شد، البته سرمایه هایی مثل رضا مهدوست باید در تکواندو ایران حفظ شود.

عبداللهی با اشاره به ارتقای تکواندوی لبنان با حضور خود در ستاد فنی تیم ملی لبنان گفت: اولویت تکواندوکاران لبنانی اول درس، بعد کار و شاید اگر ماند تکواندو است. تمام تلاشم را کردم تا تکواندو کاران تیم ملی را دور هم جمع کنم که به هفت مدال جام عرب منجر شد. یک لبنانی در مسابقات آزاد فرانسه به مدال نقره دست یافت. رئیس فدراسیون لبنان از این اتفاق خوب تشکر کرد و به آینده این ورزش در کشورش امیدوار بود.

عبداللهی در پایان سخنان خود گفت: برای ادامه راه مربیان بزرگی چون مغانلو و هماندوست کار زیادی در پیش دارم اما برای این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی کنم و می دانم راه درازی است. “

همچنین نسترن ولی زاده ملی پوش تکواندوکار کشورمان که در مسابقات بین المللی تهران موفق به کسب 3 مدال طلای ارزشمند شد، در خصوص کسب مدال در این مسابقات گفت: سطح مسابقات واقعاً بالا بود و البته بهترین ها هر کاری که ممکن بود انجام دادند تا اینکه آنها با تکواندوکاران لبنان، ازبکستان و بچه های تیم ملی کشورمان به مدال سنگین دست یافتند. خدا را شکر موفق به کسب سه مدال طلا در این مسابقات شدم. قهرمان جام باشگاه های آسیا، جام فجر، جام رئیس فدراسیون جهانی می شوم.

فنی ترین بازیکن جام ریاست فدراسیون جهانی در خصوص کسب این عنوان ارزشمند گفت: اتفاق بزرگی بود که موفق شدم عنوان فنی ترین تکواندوکار جام فجر را کسب کنم و پس از کسب 3 مدال طلا بابت زحماتم دستمزد گرفتم.واقعا تمام تلاشم را برای رسیدن به این مهم انجام دادم، البته در اردوی تیم ملی در این مدت با تمرینات فشرده و متمرکز توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. که در تورنمنت های بزرگ مشکلی نداریم.

وی در خصوص انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بسیار خوشحالم که تکواندو کار پرافتخار المپیکی کشورمان موفق شد ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده بگیرد. من معتقدم آقای ساعی می تواند برای پیشرفت تکواندوی بانوان کاری را که لازم است انجام دهد. دویدن کامل

ولی زاده در خصوص سطح داوری اذعان داشت: سطح داوری خوب بود. در صورت ضربه، داوران باید کمی سختگیرتر باشند و با دقت بیشتری تماشا کنند و امتیاز بگیرند. برخی از مربیان تیم های خارجی را قبول ندارم که بگویند داوران ایرانی بیشتر به نفع ایرانی ها قضاوت می کنند. به نظر من در همه مسابقات داوران سمت راست هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید