به دنبال برگزاری مسابقات بزرگتر کشتی در کردستان هستیم/ کشتی ایران هیچ وقت خالی نیست


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840399

رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: با توجه به تجربیات خوبی که از برگزاری مسابقات مختلف به دست آورده ایم، تلاش می کنیم میزبان مسابقات جهانی و آسیایی در کردستان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جمشید حیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور ننهالان به میزبانی سنندج اظهار داشت: کشتی جوانان، لیگ برتر و منطقه غرب بودیم. لیگی که در این زمینه انباشته ایم و همچنین زیرساخت های موجود.به دنبال برگزاری مسابقات معتبر بین المللی و آسیایی مانند سالن 6000 نفری هستیم.

هیربادی به مسابقات کشتی قهرمان کشور نونهالان اضافه کرد: حضور 1274 رزمی کار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی در مسابقات ماراتن مسابقات قهرمانی کشور نونهالان که به همت سنندج برگزار می شود، نشان داد که کشتی ایران هیچ گاه خالی از سکنه نیست. ما سرمایه‌گذاری‌های خوبی داریم، با برنامه‌ریزی علمی و عملی می‌توانیم آنها را به قهرمانان بزرگ جهان و بازی‌های المپیک تبدیل کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان کردستان با اشاره به حمایت های مسئولان از میزبانی این مسابقات خاطرنشان کرد: بله. همچنین از فدراسیون کشتی برای میزبانی مسابقات نونهالان استان کردستان تشکر می کنم. اما ما حامی مالی نداشتیم و تمام هزینه ها بر عهده خدمه کشتی بود و به دلیل مشکلات اقتصادی و گرانی مجبور شدیم برای تامین هزینه های این مراسم تلاش زیادی کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان کردستان به شاخص های رو به رشد کشتی در آن استان اشاره کرد و گفت: با 12 رشته صعود در جایگاه هشتم قرار گرفت. در کشتی آزاد از رده بیست و هشتم به مقام سیزدهم رسیدیم که با تلاش مربیان این رده عزیز امیدواریم.سال به سال ارتقا دهید.

وی در پایان با اشاره به تاثیر مربیان مجرب در تربیت قهرمانان کشتی گفت: در بخش مربیگری نیز تلاش می کنیم تا مربیان سبک تربیتی و تربیتی داشته باشیم و معتقدم کشتی گیران به اندازه مربیگری رشد می کنند و از این رو داریم. مربیانی با دانش، مهارت، دانش و فناوری تربیت کرد تا بتوانند مبارزان سطح بالایی تربیت کنند و باعث سربلندی کردستان و کشورمان شوند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید