به دنبال تامین زمین دولتی برای جانبازان هستیم / اختصاص 5 درصد مسکن ملی به ایثارگران


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816783

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر به سمت قراردادهای واگذاری زمین حرکت کرده ایم، گفت: به دنبال زمین های دولتی هستیم که تقریبا رایگان در اختیار ایثارگران قرار می گیرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پاکدل در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در قوانین ایثارگران و به ویژه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مزایایی از جمله تسهیلات مسکن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تورمی که در سال های گذشته وجود داشت، سهم تسهیلات در سبد مسکن کاهش زیادی داشته است، گفت: در سال های گذشته 70 درصد هزینه خرید مسکن ایثارگران را تسهیلات مسکن پوشش می داد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر به سمت قراردادهای واگذاری زمین حرکت کرده ایم، گفت: به دنبال زمین های دولتی تقریبا رایگان هستیم که بتوانیم در اختیار ایثارگران قرار دهیم.

وی گفت: با آزاد شدن پروانه و انشعابات آب، برق و گاز و 4 درصد تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مسکن، هزینه مسکن ایثارگران کاهش می یابد.

پاکدل با اشاره به سفرهای رئیس جمهور و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفرهای رئیس جمهور در استان 5 درصد مسکن ملی مصوب شد که به ایثارگران اختصاص یابد.

وی گفت: این امر ممکن است بخشی از مشکلات و چالش های مسکن را در جامعه ایثارگران کاهش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید