به دنبال توسعه و نوسازی کشتی تهران هستیم/ برای افزایش تعداد جنگنده ها باید مدتی صبر کنیم.


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804415

تالار زنده توفیق سابقه طولانی در مبارزه در تهران دارد.

قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: نزدیک به دو هفته است که این فعالیت ها آغاز شده و از آنجایی که سال هاست سالن توفیق بلااستفاده و غیرفعال است، باید مدتی صبر کرد تا تعداد رزمی کاران افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; طالب نعمت پور قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: سالن زنده توفیق سابقه طولانی در کشتی گرفتن در تهران دارد و از دیرباز پایگاه کشتی در تهران بوده است. با پیشنهاد فدراسیون و علاقه ای که شخصا داشتم به این فکر افتادیم که این فعالیت ها را شروع کنیم. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش جمعیت کشتی در سال‌های اخیر، با مشکل نیروی انسانی مواجه شده‌ایم که با راه‌اندازی این کلاس‌ها، کشتی تهران دوباره زنده می‌شود.

وی ادامه داد: نزدیک به دو هفته از شروع این کلاس ها می گذرد و از آنجایی که سالن توفیق سال هاست مورد استفاده و غیرفعال قرار نمی گیرد، باید مدتی صبر کرد تا تعداد رزمی کاران افزایش یابد و در ماه های آینده وضعیت کشتی گیران کشور افزایش یابد. این سالن افزایش پیدا می‌کند، برگزاری چنین کلاس‌هایی باعث می‌شود که مربیان مجرب به میدان بیایند و تعامل خوبی بین قهرمانان و جوانان برقرار شود و به پیشرفت تهران کمک زیادی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید