به دنبال کار ویژه در موضوع حاشیه نشینی تبریز هستیم/ لزوم توجه ویژه شهرداری تبریز به پروژه های نیمه تمام

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784765

زینت العابدین خرم گفت: شهرداری تبریز باید به پروژه های نیمه تمام شهری که تعداد آنها کم نیست توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، زین العابدین خرم صبح امروز در نشست با شهردار تبریز و معاونین وی از مدیریت شهری خواست تا مواردی از جمله ساماندهی حاشیه نشینی، تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر، توجه به فضای سبز را مورد توجه قرار دهند. به ویژه در مرکز شهر و سنگفرش خیابان ها به راه ها، قطارهای شهری و سازماندهی و هدف برخی از مناطق مسکونی توجه ویژه ای شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی باید به شهرداری تبریز کمک کنند تا مشکلی برای خدمت رسانی به شهروندان در این مجموعه وجود نداشته باشد.

هورام رضوی با بیان اینکه شهرداری نهادی است که همواره باید تلاش و تلاش کند و در بین دستگاه ها کمتر نهاد اداری مانند شهرداری، مسئولیت های ریز و درشت نسبت به شهر و شهروندان دارد، یادآور شد: این مسئولیت ها نیازمند تلاش و اهتمام شبانه روزی است. در این راستا تمامی مجموعه ها باید به صورت مستقیم و غیرمستقیم به شهرداری کمک کنند.

وی یادآور شد: استانداری آذربایجان شرقی نیز آمادگی دارد در چارچوب قوانین و اختیارات خود به شهرداری تبریز کمک کند.

شهردار تبریز در این نشست با اشاره به اینکه شهرداری نزدیک ترین واحد اداری به استانداری است، گفت: با توجه به فعالیت ها و ماموریت های فراوان شهرداری در سطح شهر، این مجموعه همکاری بسیار نزدیکی با استانداری دارد. “

عباس رنجبر ادامه داد: تمرکز استانداری بر مسائل مهم شهری و استانی و رفاه و آسایش شهروندان است و تلاش می کنیم این دغدغه ها از جمله ساماندهی حاشیه نشینی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تمرکز بر سبزه را برطرف کنیم. فضاها، بهسازی خیابان ها و معابر آسفالته، بهبود وضعیت «مترو و وظیفه برخی شهرهای مسکونی پیگیری جدی و رفع مشکلات آنهاست.

وی افزود: در بحث حاشیه نشینی به دنبال اجرای کارهای ویژه و جدا از برنامه های دولت هستیم. وجود خواهد داشت.

رنجبر افزود: برای اجرای طرح توسعه به ویژه در شهرداری منطقه 10 دفاتر تسهیل گری راه اندازی کرده ایم. طرحی هم در نظر داریم که در قالب لایحه ای به شورای شهر ارائه می کنیم که با تصویب آن بازسازی شهری و رفع خطر در حاشیه شهرها انجام شود. این طرح باعث ایجاد درآمد پایدار برای دولت شهری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید