به زودی روند بازسازی منازل آسیب دیده از سیل در آشماران آغاز می شود


ساعت: 18:46
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887744

کریمی تصریح کرد: روند بازسازی و مرمت منازل آسیب دیده سیل آهنگران به زودی آغاز می شود و همه دستگاه های استان برای این امر هم افزایی کامل دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در بازدید از روستای سیل زده آهنگران ضمن بازدید از نقاط مختلف روستای آهنگران دستورات لازم را برای تسریع در امداد رسانی به سیل زدگان صادر کرد. تصمیم گرفتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این بازدید ضمن قدردانی از مدیریت و فرماندهی ستاد بحران استان و تلاش میدانی جهادگران و گروه های امدادی گفت: پاسداران به همراه گروه های جهادی برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده اند. در روستای آهنگران و بخش. واحدهای مختلف سپاه و گروه های تخصصی بسیج در تلاش هستند تا مسائل را در اسرع وقت حل کنند.

وی افزود: گروه های تخصصی بسیج با اقداماتی از جمله بازگشایی راه ها، مرمت مناطق آسیب دیده، کمک معیشتی به مردم، تعمیر اقلام آسیب دیده و شستشوی فرش و موکت مردم، جابجایی وسایل مردم و تهیه غذای گرم در این روستا ایفای نقش می کنند.

سردار کریمی تصریح کرد: سپاه و بسیج به طور کامل در کنار مردم عزیز روستای آهنگران هستند و برای رفع مشکلات آنها هرگونه کمک و تدابیر لازم برای کنترل اوضاع با بسیج امکانات و خدمات انجام خواهد شد و خوشبختانه به برکت نعمت تفکر جهادی و روحیه جوانان عزیز روند خدمت به مردم تسریع شده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: جهادگران در روزهای گذشته با اقدامات و فعالیت های موثر درخشیده اند و حماسه دیگری را رقم زده اند که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: روند بازسازی و مرمت منازل آسیب دیده سیل آهنگران به زودی آغاز می شود و تمامی دستگاه های استان در این راستا هم افزایی کامل دارند و امیدواریم بتوانیم شاهد زندگی عادی باشیم. از مردم عزیز هر چه زودتر بیایید روستا باشیم

وی افزود: بسیج ظرفیت استان و تداوم فعالیت های جهادی در روستای آهنگران امید مردم را تقویت کرد و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران آسیب در بحران ها به حداقل می رسد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات جهادگران و خلاقیت همه گروه ها و سازمان ها به ویژه بسیجیان عزیز برای تسریع در خدمات رسانی و اقدامات و تلاش ها تا پایان سال آینده کمال تشکر ویژه را دارم. پایان کار

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید