به زودی صدای کنسرت های پایتخت به گوش می رسد

ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793356

از اول دی ماه لامپ های کنسرت های پایتخت پس از نزدیک به دو سال قطعی برق دوباره روشن می شود و از هفته گذشته برخی سایت های اینترنتی بلیت برنامه کنسرت خوانندگان مختلف را با قیمت بلیت خود برای عموم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حدود یک ماه پیش اختلافات زیادی بر سر ظرفیت سالن های کنسرت با ستاد مبارزه با مفاسد ولیعهد در گرفت. در نهایت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از هماهنگی های لازم با این ستاد خبر داد و مقرر شد تا ظرفیت سالن ها کامل شود و استقبال 100 درصدی از مخاطبان آن باشد.

اما با توجه به آنچه در سامانه‌های فروش بلیت کنسرت‌ها مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد که همچنان امکان برگزاری کنسرت با ظرفیت 100 درصدی سالن‌ها بر اساس آنچه در روزهای گذشته مطرح شده، وجود ندارد و سازوکار خرید بلیت به این صورت است. که پس از خرید هر بلیط، دو صندلی قبل و بعد برای حفظ فاصله غیرفعال می شود. اما هنگام ورود به سالن اجرا باید کارت واکسن، ماسک و دستکش همراه داشته باشید.

اما بر اساس برنامه های مسیح و آرش در اول دی ماه در تالار بزرگ وزارت کشور، بابک جهانبخش در تاریخ 11 دی در برج میلاد تهران، حجت اشرف زاده در 12 دی در سالن هتل اسپیناس پالاس، آرون افشار ماه در 13 دی ماه در برج میلاد تهران، رضا بهرام 20 دی ماه در تالار اسپیناس کنسرت خواهد داشت. حسن ریوندی نیز قرار است 11 دی ماه کنسرت خنده خود را در وزارت کشور برگزار کند.

این در حالی است که بهنام بانی، روزبه نعمت اللهی، علیرضا طلیسچی و سینا شعبانخانی دیگر خوانندگانی هستند که به زودی تاریخ کنسرت آنها اعلام می شود.

در حالی که کنسرت های پایتخت از اول دی ماه شروع جدیدی دارد، بسیاری از خوانندگان چند هفته است که در جزیره کیش به اجرای برنامه می پردازند و بسیاری نیز کنسرت های خود را برای دیدار با مردم گسترش داده اند. بهنام بانی، اشوان، علی زند وکیلی، مسعود صادقلو، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، پازل بند و ماکان بند با بلیت 450 هزار تومانی همچنان در جزیره به اجرای زنده می پردازند.

رضا صادقی نیز قرار است 4 دی ماه برای هوادارانش در استانبول ترکیه کنسرت برگزار کند. قیمت بلیت های این کنسرت از 100 تا 1300 پوند (186000 تا 2418000) است.

در حالی که امروز ترافیک کنسرت در کیش نسبت به سایر شهرها و حتی تهران رونق بیشتری دارد، مدیرعامل بنیاد رودکی هفته گذشته از اجرای موسیقی و کنسرت در تالار وحدت از 10 دی ماه بعد از ساعت 14 در تالار وحدت خبر داد. دور، آنها شروع به کار می کنند. وی اعلام کرده بود که شرایط ناشی از اپیدمی و تعطیلی سالن ها به ما امکان تجدید مجموعه های بنیاد رودکی را می دهد و هنرمندان و هنردوستان در این فصل جدید هنری با فضای بهتری در سالن ها مواجه هستند. تلاش ما بر این بود که شادی را بیش از پیش به جامعه برگردانیم و این بخشی از رسالت اجتماعی مجموعه ماست.

حسین صفامنش، شما خواننده کردی هستید و اکثر مخاطبان او تیتراژ سریال را می خوانند «مشخص است که نون خ » قرار است آخرین اجرای زنده خود را پنجشنبه 8 دی ماه در تالار وحدت برگزار کند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید