به شهر توریستی گوانگژو سفر کنید و با بهترین جاذبه ها آشنا شوید!

به شهر توریستی گوانگژو سفر کنید و با بهترین جاذبه ها آشنا شوید!

گوانگژو یکی از توریستی ترین شهرهای چین است

ابتدا می خواهیم گوانگژو، سومین شهر بزرگ چین را به شما معرفی کنیم. این شهر با نام های «گوانگژو، گوانگژو، گوانگژو و کانتون» نیز شناخته می شود و نزدیک به 57 میلیون نفر جمعیت دارد. گوانگژو علاوه بر اینکه یکی از مراکز توریستی چین است، یک مرکز تجاری در جنوب این کشور است و مهم ترین بنادر چین را در خود جای داده است. در مورد موقعیت جغرافیایی آن باید بدانید که به دلیل هم مرز بودن مرز شمالی دریای چین با گوانجو، این شهر را «دروازه جنوبی» نیز می نامند و در نزدیکی رودخانه مروارید قرار دارد. همین موقعیت جغرافیایی باعث رشد و توسعه قابل توجه در گوانگجو و پیشرفت در هر منطقه شده است. برای مثال در این شهر می توانید خطوط گسترده مترو را به راحتی دور بزنید و هیچ مشکلی برای حمل و نقل نداشته باشید. همچنین می توانید بزرگترین آسمان خراش ها، ارزشمندترین آثار هنری، تاریخی و حتی دیدنی های طبیعی را پیدا کنید.

همچنین پنجاه و دو مسابقه مختلف در این شهر برگزار می شود که بیشتر آنها نژادهای خان است. هان نیز کانتونی است و تفاوت چندانی با چینی استاندارد ندارد. البته بد نیست بدانید که بخش کوچکی از جمعیت گوانگجو را افرادی تشکیل می دهند که زبان ماندارین صحبت می کنند و کمتر با زبان انگلیسی آشنایی دارند. بنابراین توصیه می کنیم پس از خرید تور گوانگجو، هتل های انگلیسی زبان رزرو کنید و از تورهای شهری برای مسافران خارجی متناسب با زبان آنها استفاده کنید. در مورد آب و هوای گوانگجو باید بدانید که این شهر آب و هوای نیمه گرمسیری دارد و میانگین دمای آن حدود ۲۱ درجه سانتیگراد است. این آب و هوای مطبوع به ویژه در فصل بهار و پاییز گردشگران زیادی را به بازدید از گوانگجو ترغیب می کند و جاذبه های زیادی برای آنها وجود دارد.

نکته جالب دیگر برای مردم گوانگجو این است که خوب است بدانید این شهر به سنت ها و آداب و رسوم اهمیت زیادی می دهد. به عنوان مثال، برچسبی که ممکن است هنگام تور گوانگژو با آن مواجه شوید. نوشیدن چای کانتونی این چای یک سنت باستانی و محبوب در بین مردم گوانگجو است و قدمت آن به سلسله چینگ باز می گردد. پس در این سفر طعم لذیذ چای و نوشیدنی های محلی را از دست ندهید.

از کجا در گوانگژو بازدید کنیم؟

گوانگژو شهری شلوغ با مردمان پرتلاش است و به همین دلیل همیشه شلوغ و شلوغ است. هر بار که وارد گوانگژو می شوید، افراد زیادی را خواهید دید که به دنبال کار و تفریح ​​هستند. یکی از بهترین و محبوب ترین این جاذبه ها، کروز رودخانه مروارید گوانگژو است که مناظر شبانه بسیار خیره کننده و فراموش نشدنی دارد. جالب است بدانید که این رودخانه و بازدید از برج کانتون نه تنها برای مسافران گوانگجو جذاب است، بلکه بسیاری از شهروندان این شهر علاقه زیادی به آن دارند.

از سوی دیگر، گوانگژو خلاصه ای از چین را به تصویر می کشد. این شهر پر از تضادهای لذت بخش است. خیابان‌های خرید با مراکز خرید بزرگ و معروف، واقع در کنار خیابان‌های قدیمی و ساختمان‌های تاریخی، آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌های قدیمی و معمولی و حتی عرضه‌کنندگانی که به رستوران‌های معروف و معتبر شهر سرچشمه گرفته‌اند، همه چیز این شهر به مقصدی بی‌نظیر برای گردشگران تبدیل می‌شود. Guangzhou Dandelion 24. در زیر به مهم ترین دیدنی های این شهر و همچنین مراکز خرید آن اشاره می کنیم:

  • خانه اپرای گوانگژو
  • منطقه چایم لانگ
  • برج کانتونی
  • مرکز خرید China Plaza
  • تالار موسیقی گوانگژو شین
  • کلیسای جامع قلب مقدس
  • موزه هنرهای عامیانه گوانگدونگ
  • پارک سافاری شیانگ جیانگ

جشنواره های بهاری، محبوب ترین روزهای سفر!

اکنون زمان آن است که با بهترین زمان برای خرید تورهای گوانگژو آشنا شوید. زیرا در این شهر تعطیلات و جشن های بهاری فراوان است. بهار را می توان یکی از پرطرفدارترین و همچنین شلوغ ترین روزهای سفر دانست. علاوه بر این، هوای گوانگجو در پاییز به قدری دلپذیر و مطبوع خواهد بود که گردشگران زیادی برای بازدید از آن می آیند. همانطور که در قسمت قبل گفتیم، تقاضا برای خرید تور بیشتر می شود. قیمت بلیط هواپیما، رزرو هتل و … افزایش می یابد. بنابراین، اگر به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه هستید، توصیه می کنیم روزهایی غیر از موارد ذکر شده در بالا را انتخاب کنید. مثلا هزینه تور در تابستان ارزان تر خواهد بود. زیرا هوای گرم گوانگجو باعث می شود کمتر ازدحام شود. همین امر شرایط را برای سفر ارزان تری نیز فراهم می کند و می توانید به راحتی از قاصدک 24 تور لحظه آخری گوانگژو را دریافت کنید.

با این ترفند تور ارزان تر از خواب بیدار شوید!

از آنجایی که مسافران بیشتری در بهار و پاییز به گوانگژو سفر می کنند. این روزها هزینه ها در حال افزایش است. به عبارت دیگر، اگر در روزهای شلوغی مانند روز ملی چین، شب سال نو یا روز کارگر به گوانگژو بروید، هزینه بیشتری نسبت به روزهای دیگر خواهید داشت. بنابراین توصیه می کنیم به زمان قبل از سفر توجه کنید تا بتوانید شبکه ای با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

برای مثال می توانید از آژانس های مسافرتی آنلاین استفاده کنید و تور گوانگژو یا سایر تورهای مورد علاقه خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. توصیه می کنیم از آژانس مسافرتی قاصدک 24 که یکی از محبوب ترین آژانس های مسافرتی است که تمامی خدمات مورد نیاز شما را در طول سفر ارائه می دهد استفاده کنید. برای مثال می توانید بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس و… خود را خریداری کنید. با کمترین قیمت و بلافاصله بلیط بگیرید. همچنین می توانید برای رزرو انواع هتل ها مانند هتل های 5 ستاره و هتل آپارتمان ها به سایت قاصدک 24 مراجعه و یا تماس بگیرید. پشتیبانی قاصدک 24 (021-75269) نیز به صورت 24 ساعته در دسترس است و شما را در تمامی مراحل خرید راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید