به محض تصویب لایحه رتبه بندی معلمان آیین نامه ای برای آن تهیه می شود

به محض تصویب لایحه رتبه بندی معلمان آیین نامه ای برای آن تهیه می شود

یوسف نوری در حاشیه جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز موضوعات، مشکلات و اولویت های آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

وی یکی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانست و گفت: در این میان معلم مهمترین نقش را در آموزش و پرورش ایفا می کند که به تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان توجه می شود. و دانشگاه شهید رجایی یکی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.

این عضو کابینه سیزدهم ادامه داد: عدالت آموزشی نیز یکی از محورهای اصلی ما در وزارت آموزش و پرورش است که با رویکرد اعزام نیرو به این مناطق در دستور کار آموزش و پرورش نیز بر مناطق فقیرنشین، مرزی و حاشیه نشین تمرکز دارد. واقع شده است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: یکی دیگر از موضوعات کلیدی در آموزش و پرورش توسعه زیرساخت های آموزشی و افزایش فضای آموزشی است که در این زمینه برنامه های ویژه ای برای ارتقای سرانه آموزش داریم.

نوری در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، کمیته های حسابرسی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و مفاد اجرایی آن تدوین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید