به نفع افزایش حقوق بازنشستگان امروز و فردا نیست

به نفع افزایش حقوق بازنشستگان امروز و فردا نیست

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره بلاتکلیفی افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان دولت، گفت: آقایان امروز باید سریعتر در مورد حقوق بازنشستگی تصمیم بگیرند و فردا چندان مناسب نیست.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هزینه می کند و قیمت مستمری بگیر خیلی بیشتر از یک جوان است. از آنجایی که مستمری بگیر دارای نوه و نوه است، رفت و آمد به خانه و بازگشت بیشتر است. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید. یک روز می خواهد برای عروسی نوه اش کادو درست کند و روز دیگر می خواهد کادوی تولد، عیدی و… اینها همه خرج است، با این هزینه ها کاری نداریم که به بازنشستگان آسیب بزنیم.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با سرمایه مستمری بگیران اداره می شود ادامه داد: دولت بدهی زیادی به این سازمان دارد، دولت در حال حاضر 500 هزار میلیارد تن تامین اجتماعی بدهکار است که البته از دولت های گذشته باقی مانده است. سرمایه گذاری شد. اینها مشکلات امروز نبود.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا می دانید دولت آقای روحانی چه بلایی سر تامین اجتماعی آورده است؟ تامین اجتماعی ماهانه 12 هزار میلیارد تن کسری بودجه دارد و این بلایی است که دولت آقای روحانی این سازمان را به بار آورده و این ویرانی را به بار آورده است. وزیر اقتصاد، کار و تامین اجتماعی باید از آقای روحانی برای این بدهی سنگین شکایت کند.

سلیمی گفت: اگر این بدهی سنگین نبود، پرداخت مستمری ها هر ماه با کسری مواجه نمی شد. پوشش در اسرع وقت دوستان تصمیم بگیرند که بازنشستگان در آماده باش هستند امروز برج 2 به پایان رسیده است و نمی توان آن را بیشتر به تعویق انداخت.

وی یادآور شد: از آنجایی که بایرام در مورد حقوق کارگران بود و در اینجا می توان تصمیم گرفت که بخش خصوصی به راحتی تصمیم بگیرد، بخشی از شورای عالی کار مربوط به وزیر است. او و دولت باید تصمیمات لازم را بگیرند. در این منطقه. بازنشستگان به راحتی می توانند تصمیم بگیرند، بنابراین این کار باید در اسرع وقت انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید