به هنرمندان دارای معلولیت در آسایشگاه کهریزک جوایزی اهدا شد

زمان: 16:27
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775938

همزمان با هفته پارالمپیک ، هنرمندان دارای معلولیت در آسایشگاه کهریزک جایزه گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسینی مرادآبادی معاون فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک با همراهی ستوتی مدیرکل خدمات فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید و از قسمتهای مختلف آسایشگاه و کارگاههای توانبخشی بازدید کرد. آسایشگاه از فرش های یادبود بافته بازی های پارالمپیک در توکیو 2020 قدردانی کرد.

صوفی نژاد ، مدیر سالمندان سالمندان و معلولین کهریزک ، ضمن تقدیر از سفر ستوتی و حسینی به عنوان مقامات دولتی به خانه سالمندان ، گفت: این کار برای ما سخت تر بود ، که باعث خوشحالی و امیدواری ماست. با حضور دکتر ستوتی ، حسینی و هیئت همراه به عنوان اولین مهمان.

وی در ادامه گفت: آسایشگاه کهریزک در 50 سال تحول ، به لطف خدا ، در همه ابعاد بسیار چشمگیر رشد کرده است و در حال حاضر به حدود 1750 مشتری کمک می کند ، این حجم خدمات امکان پذیر نبود.

مگر با نیت بشردوستانه و اعتماد به خداوند متعال.

حجالاسلام حسینی ضمن تقدیر از بافندگان فرش های یادبود در توکیو ، افزود: با توجه به ورزشکارانی که موفق به افتخارآفرینی از این آسایشگاه شده اند ، پیشنهاد می شود فضایی در موزه ورزش ، بازی های المپیک و پارالمپیک برای معرفی این جوایز ایجاد شود. به منظور الهام بخشیدن و افزایش انگیزه ورزشکاران معلول و سالمندان از این مجموعه.

دکتر جعفر ستوتی با اشاره به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به فعالیت های فرهنگی و اخلاقی گفت: وزارت ورزش و جوانان به موازات تلاش برای کسب سکوها ، مدال ها و جوایز از مسابقات ، پرداخت می کند. توجه ویژه به توسعه فعالیتهای فرهنگی و اخلاقی و ارتقای مسئولیت. «جامعه ای وجود دارد که ارزیابی دکتر سید حمید سجاجی ، وزیر محترم ورزش و جوانان این آسایشگاه ، این تلاش ها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری نهادهای عمومی و خیریه بتوان امکانات ورزشی آسایشگاه کهریزک را تقویت و توسعه داد ، ما سعی می کنیم با همکاری کمیته ملی پارالمپیک ملی و فدراسیون ورزشی مربوطه بخشی از این نیازها را برطرف کنیم. “

در پایان این جلسه ، سوتوتی به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس از وزیر ورزش و جوانان ، حسینی مرادآبادی با هدایای کمیته ملی پارالمپیک از بافندگان توکیو 2020 تقدیر کرد. فرش های یادبود

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید