به وعده های دروغین در غرب برای زنان عمل نمی شود/ زنان در انقلاب اسلامی جایگاه بالایی دارند


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807102

رئیس مؤسسه تجربه گرایی خانواده با اشاره به اینکه زنان غربی در راه هستند، گفت: آنچه غرب به زنان وعده داده است، چیزی بیش از یک شعار نیست که کرامت زن و حق زن برای کرامت الهی را در فرهنگ لیبرال زنان سفت و سخت از بین می برد. به گمنامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، مینو اصلانی، رئیس اداره امور زنان و خانواده مرکز تحقیقات دانشگاه دفاع و رئیس مؤسسه آزمایشی خانواده و جمعیت در نشست مجازی با بانوان سمنانی درباره جایگاه زن در انقلاب اسلامی گفت: زنان در انقلاب اسلامی چه جایگاهی دارند. اما در واقع زنان در انقلاب اسلامی از این جهت حائز اهمیت هستند که به دلیل حضور فعالتر زنان در جامعه از این راه بهره بردند و هویت زن مسلمان در جامعه احیا شد.

اصلانی با بیان اینکه در جامعه امروز جایگاه زن هویت زدایی شده است، بیان کرد: در فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی که بیش از دو قرن است، محصول آن هویت زدایی از زن و استفاده ابزاری از آن در جامعه است.

رئیس امور زنان و خانواده مرکز تحقیقات دانشگاه دفاع عالی با بیان اینکه جایگاه زن در اسلام رفیع است، تصریح کرد: زن در اسلام می تواند تمام بشریت را به راه درستی که انقلاب اسلامی در این عصر برای زنان ساخته است، سوق دهد. جامعه.

وی با اشاره به اینکه زنان در غرب راه گمنامی را می پیمایند، خاطرنشان کرد: آنچه غرب به زنان وعده داده است، شعاری بیش نیست که کرامت زن را از بین می برد و زنان را از حق کرامت الهی در فرهنگ لیبرال محروم می کند. در حالی که همه زنان دنیا حق کرامت الهی دارند.

اصلانی گفت: وضعیت زنان در دوران انقلاب به گونه ای مورد تشویق امام قرار گرفت که رهبران نهضت انقلاب زنان را مورد توجه قرار دادند.

رئیس مؤسسه آزمایش‌های خانواده و جمعیت با اشاره به اینکه در یونان به زنان به گونه‌ای نگاه می‌شود که زنان را شیطانی و ناپاک می‌بینند، گفت: غربی‌ها معتقدند فرهنگ آنها از یونان سرچشمه گرفته و زن را ابزار می‌دانند و این گونه بسیار بدی که آسیب جدی به زنان وارد می کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان و محققان در دو مورد می دانند چگونه به جمهوری اسلامی ایران آسیب برسانند، افزود: این محققان به آمریکایی ها پیشنهاد می کنند که برای شکست ایران ابتدا شور حسینی و پرچم حسینی را کم کنند، از ظهور جلوگیری کنند. حضرت حجت.

اصلانی گفت: سازمان ثبت احوال بریتانیا اعلام کرده است که نیمی از بریتانیایی ها غیرقانونی متولد شده اند. اینها اقدامات نامناسبی است که انجام شده است.

رئیس موسسه بقای خانواده و جمعیت با بیان اینکه بانوان ما می توانند در مسیر حضرت زهرا(س) قرار بگیرند و این راه را طی کنند، گفت: ما باید برای زن انسانی ارائه دهیم که در خط مقدم است. رشد و تعالی فرهنگی است و زنان باید در همه ابعاد دیده شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید