به پیشنهاد گل محمدی احترام می گذاریم/ تا اطلاعیه جدید برنامه خود را اجرا می کنیم

ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806884

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل تشدید اپیدمی اومیکرون پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی در پاسخ به درخواست گل محمدی مبنی بر تعطیلی دو هفته ای لیگ گفت: ما به پیشنهاد سرمربی پرسپولیس احترام می گذاریم اما با توجه به اینکه برنامه مسابقات را اعلام کرده ایم و در صورت اعلام نظر، مشکلات سلامتی نیز وجود دارد. در هر صورت، وزارت بهداشت و ستاد کرونا هشدارهایی را صادر می کنند. امیدوارم تیم ها در سلامت کامل باشند. گل محمدی عزیز، از پیشنهاد ایشان قدردانی می کنیم، اما همانطور که برنامه مسابقه را اعلام کرده ایم، برنامه خود را تا اطلاعیه جدید اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: پروتکل های اومیکرون نیز در کمیته پزشکی ما بررسی شده و آخرین دستورالعمل ها را از AFC و فیفا گرفته اند و انشاالله به باشگاه ها اطلاع خواهند داد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال با اشاره به حضور مردم در ورزشگاه در دیدار سوپرجام گفت: کنترل شرایط اقوام علاقه مند کمی سخت شده است. خوشبختانه تنش نداشتیم، چند نفر از اقوام دعوت شده آمدند و خدای ناکرده تاج تمام شود و این سکوها پر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید