بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری 32 میلیارد تومان است/ برای زمین های ورزشی اپراتور نداشت.


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916089

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

هادی بلاگی گفت: شهرداری نهادی است که به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته خدمات رسانی می کند و زمانی نیست که خدماتی ارائه نکنند. نوک زبان او قدرت انعکاس این فعالیت ها را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; هادی بلاغی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: شهرداری نهادی است که در تمام ایام سال در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته مشغول ارائه خدمات است و زمانی نیست که نباشد. مشغول ارائه خدمات باشد.

هادی بلاغی با اشاره به گستره فعالیت شهرداری گفت: بدهی های شهرداری معمولا تا پایان سال باید تسویه شود و همه از پرسنل گرفته تا پیمانکاران باید تسویه شوند، بنابراین ماه های پایانی سال است. یکی از سخت ترین روزها برای یک شهردار.

وی افزود: از دی ماه سال گذشته که شروع به کار کردم، خوشبختانه از پس اکثر امور مالی و اجرایی برآمدم و در زمانی که پرستاران جوان مسئولیت دارند، باید تمام توان خود را برای انجام کار به کار گیرند..

بلاگی تاکید کرد: بدهی های سنگین سازمان در ماه های اول پرداخت شد و توانستیم چرخش تاریخی سازمان را پشت سر بگذاریم و با ورود به سال جدید برنامه ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی آغاز شد. ..

وی افزود: شهرداری مسئول ساخت زمین های فوتبال مناطق است و مناطق با توجه به وضعیت خود شرایط را فراهم می کنند و سازمان شهرداری مجری نیست..

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: تخصیص مهمتر از خود بودجه است و معمولا تشکل های فرهنگی در بودجه و تخصیص سرکوب می شوند..

وی افزود: بودجه سازمان در سال گذشته 25 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که با صعود تیم شهرداری به لیگ دسته اول 7 میلیارد تومان افزایش و به 32 میلیارد و 300 میلیون افزایش یافت..

بلاگی تصریح کرد: بودجه افزایش یافته اما به طور کامل توزیع نشده است که این امر سازمان را با مشکل مواجه می کند..

وی گفت: 3.5 میلیارد برای ورزش شهروندی اختصاص یافت که بسیار کم است و فینال فوتبال سهروندی در ماه اول پس از چهار ماه تاخیر برگزار شد، مسابقات والیبال بانوان و آقایان نیز برگزار شد..

بلاگی اضافه کرد: چارت سازمانی شهرداری تغییر کرده و گردشگری کارشناس است که زیر نظر معاونت فرهنگی است اما گردشگری تعطیل نیست و رویداد گردشگری غرب در همدان برگزار شد..

وی افزود: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تنها مدیرعاملی است که سه بار با شکایت شورایاران شهرداری به دادگاه مراجعه کرده است..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید