بوکسور جوان ملی پوش تحت عمل جراحی قرار گرفت


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888840

بوکسور جوان ایران که در اردوی تیم ملی کشورمان در کردستان دچار سانحه شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، محمدامین راستی بوکسور تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور دارد، پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت و از هوش رفت. بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

تیمور هانی سرپرست اردوی تیم بوکس جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص این حادثه گفت: پس از پایان تمرین تیم ملی یکی از اهالی روستا برای شستن دست و صورت خود به دستشویی رفت اما بعد از مدتی بیهوش روی زمین افتاد. پس از این حادثه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته شد و روستایی به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: در بیمارستان مشخص شد وی متأسفانه دچار ضایعه مغزی شده و نیاز به جراحی فوری دارد. این بوکسور جوان کشورمان پس از اطلاع از مشکل و در اولین فرصت تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق نظر پزشک معالج وی عمل با موفقیت انجام شد.

هانی در خصوص علت این حادثه گفت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست و به گفته پزشکان باید با بررسی های بیشتر علت این حادثه مشخص شود. البته به گفته پزشک روستا این اتفاق ربطی به تمرینات بوکس ندارد و باید بررسی تخصصی تری برای مشخص شدن علت حادثه انجام شود.

وی در خصوص وضعیت فعلی روستا گفت: پس از عمل، هوشیاری محمد امین افزایش یافته است، اما متاسفانه وی همچنان در کما به سر می برد و با توجه به پیام پزشک باید منتظر ماند تا وضعیت وی در روزهای آینده مشخص شود. . امیدوارم با دعای مردم و جامعه بوکس کشورمان شاهد بهبودی هر چه سریعتر این بوکسور جوان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید